Metallica brukar dom väl spela rent generellt, annars så lirar dom också Megadeth med Symphony Of Destruction som är jävligt bra. Vet dock inte vilken den första låten som du snackar om är, har inte lagt märket till just särskilt en de startar med.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
melker skrev:Metallica brukar dom väl spela rent generellt, annars så lirar dom också Megadeth med Symphony Of Destruction som är jävligt bra. Vet dock inte vilken den första låten som du snackar om är, har inte lagt märket till just särskilt en de startar med.
Okej, aa det brukar vara mkt Metallica, mm Symphony Of Destruction är också bra som fan.
Men det är nog just den första som jag "letar" efter .. Tycker att den e jävligt bra.
Annars så får jag bara lyssna imorn.. men tror inte att jag hinner till början av uppvärmingen. :/.. Om någon kommer skulle de kunna lyssna och kanske komma på va den heter .. Men tack ändå =)
Har för mig att på senaste tiden (nya DJ etc) har det varit minst 2 Nickelback låtar (SKIT). Men som dom andra säger, Metallica, inslag av ACDC, samt Megadeth. Tycker det borde finnas bra mycket bättre låtar som pumpar spelare..
För övrigt så har sångaren i Journey, Steve Perry, den mest underbara pipa som finns. Ett sånt jävla tryck i rösten. Lyssna på klippet som 136_Djurgårdare la in bara. Ni kommer få gåshud
Nu är det dags att landa på planeten jorden! Hur tänker folk egentligen när man vill köpa in dyra skivor med Nickelback, Metallica och annat trams?! Vi måste tänka mer ekonomiskt och har inte råd med sån lyx!
Nej, det finns gott om sångtalanger inom truppen idagsläget som går till spillo, låt dem stå för låtarna under uppvärmning och pauser.
Alla känner vi väl till Mark in da maddafakking park. Falken och Montén besitter säkert dolda karaoke-begåvningar. Men nu har en ny stjärna tänds - Robin "Jag kan min skit" Figren. 2:02 in i klippet, se och njut!
Rash skrev:Nu är det dags att landa på planeten jorden! Hur tänker folk egentligen när man vill köpa in dyra skivor med Nickelback, Metallica och annat trams?! Vi måste tänka mer ekonomiskt och har inte råd med sån lyx!
Nej, det finns gott om sångtalanger inom truppen idagsläget som går till spillo, låt dem stå för låtarna under uppvärmning och pauser.
Alla känner vi väl till Mark in da maddafakking park. Falken och Montén besitter säkert dolda karaoke-begåvningar. Men nu har en ny stjärna tänds - Robin "Jag kan min skit" Figren. 2:02 in i klippet, se och njut!
Någon som skulle kunna skriva nån snabb sammanfattning på låtar man brukar spela under uppvärmningen denna säsong. Typ artister, låtar mm. Kul att veta.Det ni hört.