Plojmatch på Hovet den 26/12

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Jockmaniac
Medlem: Ja, vanlig medlem

Plojmatch på Hovet den 26/12

Inlägg av Jockmaniac »

Jag läst i medlemstidningen att det är en plojmatch för medlemmar och övriga Djurgårdare inför första storsatsningen mot Rögle den 26 december. Låter som en jävligt rolig grej och förmodligen så kommer jag att få denna upplevelse i julklapp. Skulle kolla hur många av er här på forumet som har tänkt deltaga denna roliga Djurgårdsdag. Jag hoppas givetvis att folk som är bra på att kritisera spelare såsom Kall-El, Knirre och janne08 m.fl tar sig dit och visar hur hockey ska spelas :wink: :)
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Kontakt:

Re: Plojmatch på Hovet den 26/12

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Jockmaniac skrev:Jag läst i medlemstidningen att det är en plojmatch för medlemmar och övriga Djurgårdare inför första storsatsningen mot Rögle den 26 december. Låter som en jävligt rolig grej och förmodligen så kommer jag att få denna upplevelse i julklapp. Skulle kolla hur många av er här på forumet som har tänkt deltaga denna roliga Djurgårdsdag. Jag hoppas givetvis att folk som är bra på att kritisera spelare såsom Kall-El, Knirre och janne08 m.fl tar sig dit och visar hur hockey ska spelas :wink: :)
Får alla medlemmar som vill vara med, vara med?
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Nä, du måste betala 500 spänn först. Då får du också ta med dig en vän för samma kostnad även fast denne inte är medlem. För icke medlemmar kostar det 750 kr. I priset ingår det också mat. Är du medlem borde du ju sett det i medlemstidningen.
100% DJURGÅRDSJ***L
lilleman

Inlägg av lilleman »

Jockmaniac skrev:Nä, du måste betala 500 spänn först. Då får du också ta med dig en vän för samma kostnad även fast denne inte är medlem. För icke medlemmar kostar det 750 kr. I priset ingår det också mat. Är du medlem borde du ju sett det i medlemstidningen.
Vad ska det hela gå ut på? Kan du förklara lite närmare?
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Ni får ha tålamod. Mer info kommer nog snart på hemsidan.
100% DJURGÅRDSJ***L
Bobson

Inlägg av Bobson »

Plojmatch på hovet kostar ju inte så mycket, sittplats kostar 280 - 225 :- kortsida 160.... eller jaha menar ni inte en vanlig seriematch....

Var bara tvungen
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

hehe ;) tyvärr klockrent den här säsongen :P
DIF <3
Skriv svar