Djurgården ligger i en svår Ekonomisk kris, och med stöd och lite hjälp från oss supportrar så kan det bli bättre och jag tycker det börjar bli dags att på fullt allvar visa hela Sverige att vi är störst bäst och vackrast, eller vad tycker ni?
1. att under varje hemma match ha ca 8-10 hinkar utplacerade runt om i hovet där publik kan lägga dit någon slant! Detta blir en liten ekonomisk vinst varje match och pengarna ska givetvis gå helt oavkortat till DIF Hockey! Även om vinsten varje match inte blir stor så är det alltid något och det hjälper till Dif hockey! När alla går ihop och hjälps åt kan stora saker hända! det är vad vi ska visa

2. Att alla Djurgårdare går ihop och bestämmer tillsammans en träning att gå på (söndag exempelvis då flest personer är tillgängliga?) om tex JK Pratar med Dif hockey så dem planerar in en söndags träning någon dag och sedan sprids detta ut till alla via Dif hockey och JK:s hemsida ca 3 veckor innan så hinner detta spridas bland polarna och så! Detta är något som jag inte tror något annat lag någonsin gjort i svensk hockey och där har vi chansen att visa att, Vi står bakom vårat lag i alla dar och att Djurgårds supportrarna är dem bästa som finns! Spelare, ledare och ledningen skulle nog bli chockade på ett positivt sätt och skulle känna att vi finns bakom dom och känner mindre press på sig!
Hjälp nu Djurgården att komma upp på fötter både på isen och utanför! Går vi ut om att vi har Sveriges bästa supportrar då ska vi tamejfan visa det också!!
DJURGÅRN TILLS JAG DÖR<3