Hej
Jag har en fråga kring 995-kortet.
Tänkte köpa ett till min far i födelsedagspresent, men han brukar sällan gå och titta själv.
Min fråga är då följande:
Går det för en person som inte har 995-kortet att gå och titta tillsammans med honom då och hamna bredvid varandra? Med andra ord är dessa tre sektioner i Globen som gäller för 995-kortet även öppna för en vanlig besökare att köpa biljett på? I Hovet funkar det eftersom det är ospecifierad plats i hela Hovet.
Tack på förhand
// Jonas
995-kortet
-
- Djurgården Hockey
Re: 995-kortet
995-kortsinnehavarna kommer att klumpas ihop även på Hovet, vilket innebär att dina möjligheter att få en biljett bredvid din far är mycket små. Om ni vill sitta tillsammans så bör du alltså köpa två 995-kort.Grrreat skrev:Hej
Jag har en fråga kring 995-kortet.
Tänkte köpa ett till min far i födelsedagspresent, men han brukar sällan gå och titta själv.
Min fråga är då följande:
Går det för en person som inte har 995-kortet att gå och titta tillsammans med honom då och hamna bredvid varandra? Med andra ord är dessa tre sektioner i Globen som gäller för 995-kortet även öppna för en vanlig besökare att köpa biljett på? I Hovet funkar det eftersom det är ospecifierad plats i hela Hovet.
Tack på förhand
// Jonas