Säcken har skrivit 2-årskontrakt med Skellefteå AIK

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Kagen

Säcken har skrivit 2-årskontrakt med Skellefteå AIK

Inlägg av Kagen »

I mitt tycke är nog Säcken den tränare som lyckats bäst av alla i ES de två senaste säsongerna sett till det material de förfogat över. Det är bara jämföra förhandstipsen med utgången. DIF skulle spelat i kvalserien i fjol och missat sluspel i år om de slagit in. Säcken ville annat.

Stort lycka till med Skellefteå AIK nästa säsong!

http://www.hockeyexpressen.se/Nyheter/1 ... sarkijarvi
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Rix

Inlägg av Rix »

Kul för Säcken med nytt lag vi ses nästa säsong :)!
MB

Inlägg av MB »

Jag gillar "Säcken" och tycker att han har gjort ett förbannat bra jobb med Djurgården under de år han varit här. Därför känns det lite tvetydigt att se honom i ett annat lag elitserielag nästa säsong. Det gäller att vara storsint och jag önskar honom lycka till (i måttliga mängder).
Våga vägra länka till YouTube!
Användarvisningsbild
Rash
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av Rash »

Återigen, tack för allt Säcken. Även om det inte blev guld och blåblåa skogar så blev det många fina minnen på vägen.

Lycka till i gnaget light, FÖRUTOM när DIF står för motståndet :wink:
Lycka är att vara djurgårdare
Användarvisningsbild
warrant

Inlägg av warrant »

Lycka till säcken..
Tack för dessa tre år
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Jag gillar Säcken men tycker det är synd att han har skrivit på för en annan elitserieklubb :( Men men, Tack för allt Säcken och lycka till!
djurgårdarn3

Inlägg av djurgårdarn3 »

själv tycker jag inte att vi ska bua ut säcken när han kommer på besök lr när vi besöker Skellefteå för han har gjort mycket för DIF 8 säsonger som spelare och inte minst dom senaste säsongerna som tränare, det är han som höll oss kvar i ES och som tog oss till slutspel.
ne ska man säga något om honom så ska han hyllas det kommer itidningarna direkt om att DIF.s järnkaminer har mycket hjärta och respekt
åhh vad det är skönt att se Djurgårn göra mål!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

ingen har heller sagt att vi ska bua ut han. VI SKA HYLLA HAN !
Djuuuuuuuuuuuuu
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Tycker inte vi bör hylla honom heller, lika lite som vi ska bua ut honom. En applåd för bra jobb i DIF räcker.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Säcken har utfört ett bra arbete de år han varit här. Han har under mycket svåra förhållanden lotsat oss genom ett par riktigt tuffa säsonger utan att gnälla över resurser eller annat.

Men han måste verkligen gilla utmaningar. Det lär inte bli 2 lätta säsonger med Solna light heller.

Lycka till Säcken med ditt nya jobb, men visst tränar du väl ned ditt lag ordentligt inför våra möten? :wink:
Användarvisningsbild
Pompe
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Pompe »

Inget ont om Säcken, fast jag är lite besviken att han inte tog sig tid och tacka oss supportrar som hade åkt till Cloetta för att heja fram våra hjältar!
Eller missade jag det?

Tack för denna säsong!

//Pompe
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Känns som att Säcen precis som Challe förhandlat bakom vår rygg under pågående säsong, då det bekräftades av pressen mindre än 24 timmar efter att vi åkt ut.

På den apekten blir jag besviken på Säcken, men att han ska buas ut etc. är bara idiotiskt; vi själva valde ju att inte förlänga med honom.

Lycka till Hans, och tack!
Säg den glädje som varar
wallander
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av wallander »

Säcken har gjort det riktigt bra!
Klart han skall ha alla lyckönskningar, aldrig någonsin har han gått ut och klagat på sitt spelarmaterial.
Han har "gillat läget" precis som en riktig JÄRNKAMIN skall göra.
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Pompe skrev:Inget ont om Säcken, fast jag är lite besviken att han inte tog sig tid och tacka oss supportrar som hade åkt till Cloetta för att heja fram våra hjältar!
Eller missade jag det?

Tack för denna säsong!

//Pompe
Han tackade oss efter ett tag när han var på väg ut i spelargången för att bli intervjuad, typ.

För övrigt kan jag varken vara besviken eller arg på Säcken då jag är 100% säker på att han stannat om DIF velat ha honom kvar.
Användarvisningsbild
Crashmash

Inlägg av Crashmash »

Jag kommer fan sakna Säcken. Tack för allt!

http://sport.stockholm.city.se/art/4296 ... llra_mest/
Skriv svar