Vill tacka Djurgården Hockey Säsong 07/08!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
stolpskott

Vill tacka Djurgården Hockey Säsong 07/08!

Inlägg av stolpskott »

Nu, tyvärr när vi torska i Chokladrullen så känns det otroligt bittert.
Det jag tröstar mig med, är att ingen alls trodde på oss från början.

Men hur som helst, vill tacka Djurgården och Djurgårds publiken för en fantastisk säsong. Även om vi inte gick hela vägen, så är jag verkligen stolt för att vara Djurgårdare.

Ha det förträffligt alla!
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

TACK Djurgården Hockey för denna säsong.
Bängan

Inlägg av Bängan »

Ja, tack för säsongen DIF hockey!
lilleman

Inlägg av lilleman »

Det är ett oerhört tugnt besked vi fick för några minuter sen. Vi har torskat i CC! Grabbarna har gjort en mycket hedersvärd säsong ändå. Här kommer min hyllning:

Djurgårdens IF, Vi var tippade bland bottenlagen. Vi var nederlagstippade, Ingen trodde på familjen, Djurgårdsfamiljen innan säsongen. Djurgårdsfamiljen visade upp sig. Det var oerhört länge sedan vi var så sammansvettsade. Man kramar folk man inte ens känner, det är kärlek, hela våran familj består av kärlek! Vi har mobiliserat i båda med och motgångar. Vi har täppt igen käften på experterna! Allt under denna säsong har vi tillsammans i Djurgårdsfamiljen gjort! Vi är Djurgårdshjältar allihoppa! Tillsammans har vi tagit oss till slutspel, ett slutspel som jag aldrig kommer glömma. Kärlek i båda hemmamatcherna, allt stämmde, vi har varit fullkomligt underbara! Jag fäller en tår när jag skriver detta, vi är Djurgårdsfamiljen och vi kommer att komma tillbaka! Nästa säsong: Ska Djurgårdsfamiljen vinna guld.

VI ÄLSKAR ER ÄNDÅ!

Tack hockeyhjältarna och vi är alla Djurgårdshjältar!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
eriblo189
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Vill tacka Djurgården Hockey Säsong 07/08!

Inlägg av eriblo189 »

stolpskott skrev:Nu, tyvärr när vi torska i Chokladrullen så känns det otroligt bittert.
Det jag tröstar mig med, är att ingen alls trodde på oss från början.

Men hur som helst, vill tacka Djurgården och Djurgårds publiken för en fantastisk säsong. Även om vi inte gick hela vägen, så är jag verkligen stolt för att vara Djurgårdare.

Ha det förträffligt alla!

såhär stolt var ett par år sedan jag var efter dif hockeys säsong. lördagsmatchen var en grym behållning över hela året... häftigt! tack djurgårdsfamiljen! igår i cloetta var jag återigen där... jag lider med hörnqvist och grabbarna.. ikväll är oturen där igen och alla slipsnissar i cloetta får fira segern med en öl till på företagets kreditkort... jag är så trött på linköping och deras "fans"... ändå bor jag här.

FÖDD DJURGÅRDARE!
Bäst-i-stan
Säsongskort: Ja

Inlägg av Bäst-i-stan »

Instämmer! Det har varit en mycket rolig säsong och jag ser redan fram emot nästa. Vi tog oss till slutspelet och det var ju målet så jag är nöjd med denna säsong.
Sen har många rekord slagits och priser delats ut vilket är ett bevis på en bra och rolig säsong.

Tack Djurgården Hockey för en väl genomförd säsong! Vi syns på Stadion!
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Vill också slänga in ett tack för den absolut bästa säsongen på 3 år.
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

Man känner att DIF hockey är på rätt väg med mycket just nu
Användarvisningsbild
Ritterwand

Inlägg av Ritterwand »

Utvecklingen går åt rätt håll. Med tanke på att de hade missat slutspel två år i rad så bör denna säsong räknas som ganska lyckad.
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Tack för säsongen. Tyvärr tog den slut alldeles för tidigt på grund av klantig coaching och katastrofal form. Vill nog säga att Edvin Frylén och David Printz skickade oss ur slutspelet, då jag aldrig sett 2 spelare vara så otroligt underlägsna någonsin tror jag.

Aja, tack så mycket. Nästa säsong är vi tillbaka, starkare än någonsin!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

tack Djurgårdsfamiljen för den här säsongen!

känner mig helt tom, skulle bara vilja lägga mig och sova i 2 veckor fram till allsvenskan börjar.. men det går fan inte att jämföra med hockey.

VI ÄLSKAR ER ÄNDÅ. ALLTID OAVSETT, FÖREVIGT DJURGÅRDEN ! <3
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Altono

Inlägg av Altono »

Kristoffer Ottosson förtjänar en egen mega hyllning. Har har visat att han är tillbaka, grymt spel. TACK!
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

Altono skrev:Kristoffer Ottosson förtjänar en egen mega hyllning. Har har visat att han är tillbaka, grymt spel. TACK!

jag säger bara : JIMMIE ÖLVESTAD !
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Det känns som att vi är på gång igen. Nästa år höjs spelarbudgeten, och förhoppningsvis kan vi kanske få Ekman, Nilson eller Tjärnqvist.

Säsongen har varit bra efter förutsättningarna. Passar även på att tacka Säcken för hans år i klubben. Utan dig hade vi spelat i Allsvenskan nu. Önskar honom all lycka och framgång vart han än hamnar!
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Ottosson bör få någon form av pris för denna säsong, då han varit fullständigt dominant hela säsongen, förutom att han haft svårt att göra mål.

Otto är tillbaka!
Skriv svar