klara for slutspel !

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Mans91

klara for slutspel !

Inlägg av Mans91 »

nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Tjoho, äntligen!! FAN VA SKÖNT! :D

och det laget som väljer att möta oss i slutspelet kommer att få ångra det. Eller vad säger ni bröder? :D
Äppelmos
Säsongskort: Ja

Inlägg av Äppelmos »

DIF Mot SM-GULD :D
Kan inte annat en brista ut i ett långt JAAAAAAA!!!
John älskar DIF!

Inlägg av John älskar DIF! »

Det lag som kommer välja oss kommer få ångra sig grym mycket. 1300 man i klacken kommer skrämma skiten ur vilket lag som än kommer till Hovet.
Passa er bondjävlar!! För nu jävlar är mesta mästarna tillbaks i slutspelet.
Highwind

Inlägg av Highwind »

High Five!
Användarvisningsbild
Caveman
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: klara for slutspel !

Inlägg av Caveman »

Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.

Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Äppelmos

Re: klara for slutspel !

Inlägg av Äppelmos »

Caveman skrev:
Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.

Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Håller med!
Om jag nu ska vara lite seriös, så ser vårat lag förbannat starkt ut och om jag va nått av dom resterande 11 skulle jag inte vilja möta oss!
espen21

Inlägg av espen21 »

Vilken lättnad! Bragdguldet till djurgår´n =).

Nån som vet när man kan boka biljetter????????
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

ja vi skulle ju klarat det utan LHC vet val jag ocksa. men dom gjorde sa vi slapp vara mer nervosa :wink:
Djuuuuuuuuuuuuu
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

OH YEAH!
Låt det eka i Värmland, Östergötland, Småland, Ångermanland eller vart vi än hamnar i april!

Gnagarsvin, gnagarsvin, hör ni att ni vunnit GULD?! Hör ni att vi vunnit GULD?!
mr.gr

Inlägg av mr.gr »

Sedan omg. 1 har jag varit säker på slutspel, har inte varit orolig/nervös alls!
SMGuld(?).
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

mr.gr skrev:Sedan omg. 1 har jag varit säker på slutspel, har inte varit orolig/nervös alls!
SMGuld(?).
Asså jag har sagt klarar vi bara oss till slutspel så e vi en av guld favoriterna :)

Asså de e så skönt att daska alla "experter" ! Speciellt Calle Johansson som i Pucksnack tippade oss 12a...
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Vet ni vad?

Jag gick nyss en sväng på Luleås huvudgata med Djurgårdsflaggan viftandes.
Dom kollade snett på mig. :cry:
kallec

Tack LHC

Inlägg av kallec »

Vi måste väl tacka LHC för att dom förstörde södertäljes stora chans till slutspel och säkrade våran.
Men som jag och många andra vill så ska vi spöa skiten ur dom om vi möter dom i kvartsfinalen...
Fernholm kommer att inte kunna hålla balansen på isen när vi hånar honom. :shock:

Inlägg av lilleman »

Nu är detta lag, vårat älskade Djurgårdens IF-vi är nu äntligen klara för slutspel! Äntligen! Grabbarna har gjort något fantastiskt. Det är inte slut här, vi i Djurgårdsfamiljen ska nu tillsammans-och jag menar verkligen tillsammans ska vi krossa allt jävla motstånd ute hos Sveriges bönder. Detta kan bli något stort, något riktigt stort. För att det ska bli det så måste vi tillsammans samlas och sjunga för vårat lag. Jag vill se en klack som är ostoppbar. Jag vill se att alla sjunger, detta ska vi fixa. Vi ska TILLSAMMANS ta det sjuttonde guldet.

När jag läste att Tälje torskade skrek jag ut så att hela hotellet hörde(jag är i Lech i Österrikiska alperna) av glädje. Samtidigt fällde jag en glädjetår, jag tänkte: Det här har vi alla tillsammans fixat, Spelarna, ledarna, publiken. Låt ingeting stoppa oss nu, nu är vi Djurgårdsfamiljen oslagbara.

Glöm inte: DIF-Brynäs imorgon 20.00, jag landar 19.50 så jag hinner tyvärr inte dit, men ni som är där: Sjung för våra hjältar

DIF
Skriv svar