klara for slutspel !
klara for slutspel !
nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Djuuuuuuuuuuuuu
-
Re: klara for slutspel !
Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Re: klara for slutspel !
Håller med!Caveman skrev:Mans91 skrev:nu ar vi klara for slutspel ! tack LHC. fan va skont det kanns nu.
Nä, så lågt tänker jag inte sjunka att jag säger tack till lhc... Tack DIF, detta har ni gjort er förtjänta av.
Om jag nu ska vara lite seriös, så ser vårat lag förbannat starkt ut och om jag va nått av dom resterande 11 skulle jag inte vilja möta oss!
Tack LHC
Vi måste väl tacka LHC för att dom förstörde södertäljes stora chans till slutspel och säkrade våran.
Men som jag och många andra vill så ska vi spöa skiten ur dom om vi möter dom i kvartsfinalen...
Fernholm kommer att inte kunna hålla balansen på isen när vi hånar honom.
Fernholm kommer att inte kunna hålla balansen på isen när vi hånar honom.

Nu är detta lag, vårat älskade Djurgårdens IF-vi är nu äntligen klara för slutspel! Äntligen! Grabbarna har gjort något fantastiskt. Det är inte slut här, vi i Djurgårdsfamiljen ska nu tillsammans-och jag menar verkligen tillsammans ska vi krossa allt jävla motstånd ute hos Sveriges bönder. Detta kan bli något stort, något riktigt stort. För att det ska bli det så måste vi tillsammans samlas och sjunga för vårat lag. Jag vill se en klack som är ostoppbar. Jag vill se att alla sjunger, detta ska vi fixa. Vi ska TILLSAMMANS ta det sjuttonde guldet.
När jag läste att Tälje torskade skrek jag ut så att hela hotellet hörde(jag är i Lech i Österrikiska alperna) av glädje. Samtidigt fällde jag en glädjetår, jag tänkte: Det här har vi alla tillsammans fixat, Spelarna, ledarna, publiken. Låt ingeting stoppa oss nu, nu är vi Djurgårdsfamiljen oslagbara.
Glöm inte: DIF-Brynäs imorgon 20.00, jag landar 19.50 så jag hinner tyvärr inte dit, men ni som är där: Sjung för våra hjältar
DIF
När jag läste att Tälje torskade skrek jag ut så att hela hotellet hörde(jag är i Lech i Österrikiska alperna) av glädje. Samtidigt fällde jag en glädjetår, jag tänkte: Det här har vi alla tillsammans fixat, Spelarna, ledarna, publiken. Låt ingeting stoppa oss nu, nu är vi Djurgårdsfamiljen oslagbara.
Glöm inte: DIF-Brynäs imorgon 20.00, jag landar 19.50 så jag hinner tyvärr inte dit, men ni som är där: Sjung för våra hjältar
DIF