Borttappad halsduk sökes!

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bladman
Säsongskort: Ja

Borttappad halsduk sökes!

Inlägg av Bladman »

Hej allihopa, mitt i glädjeruset på Hovet igår glömde jag min halsduk och jag undrar om det var någon vänlig skäl som kanske hittat den och plockat med sig den...

Halsduken är en så kallas "Stockholm tillhör oss" halsduk och ser ut såhär: http://www.difbutiken.se/product_info.p ... cts_id=284

Någon som har hittat den och vill lämna tillbaka den kan skicka ett PM till mig!

Tack på förhand!
William.
Djurgår'n tills jag dör!
djjjj

??

Inlägg av djjjj »

Varför inte beställa en ny? Bara 140kr+ en litten slant går till djurgårn ,men kan ju då äve köpa matchande tröja.
http://www.difbutiken.se/product_info.p ... cts_id=172
Användarvisningsbild
Pinnen
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Pinnen »

Fan va fin tröja, Ska skaffa :)

Tkr DIF shopen borde ta in lite snygga Zip-tröjor, tkr det känns bättre att handla av Difshopen än av JK, då det borde gå mer pengar till DIF genom shopen här?
Viper

Re: Borttappad halsduk sökes!

Inlägg av Viper »

Bladman skrev:Hej allihopa, mitt i glädjeruset på Hovet igår glömde jag min halsduk och jag undrar om det var någon vänlig skäl som kanske hittat den och plockat med sig den...

Halsduken är en så kallas "Stockholm tillhör oss" halsduk och ser ut såhär: http://www.difbutiken.se/product_info.p ... cts_id=284

Någon som har hittat den och vill lämna tillbaka den kan skicka ett PM till mig!

Tack på förhand!
William.
som att glömma torka aschlet när man skitit :?
hoppas verkligen den kommer tillrätta :P
vazze

Inlägg av vazze »

Well Monkeys, det kan vara så att vi Djurgårdare är lite mer sentimentala över att tappa bort en halsduk som innehåller våra färger och våra minnen.

Men det laget du håller på har väl ingen stolthet eller tradition, så jag förstår om du inte fattar vad jag skriver om, så pip iväg nu pojk.
djjjj

Inlägg av djjjj »

vazze skrev:Well Monkeys, det kan vara så att vi Djurgårdare är lite mer sentimentala över att tappa bort en halsduk som innehåller våra färger och våra minnen.

Men det laget du håller på har väl ingen stolthet eller tradition, så jag förstår om du inte fattar vad jag skriver om, så pip iväg nu pojk.

Ehhh vad snackar du om?
jjonas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av jjonas »

vazze skrev:Well Monkeys, det kan vara så att vi Djurgårdare är lite mer sentimentala över att tappa bort en halsduk som innehåller våra färger och våra minnen.

Fattar verkligen inte vad du menar? :?
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

djjjj och jjonas det var nån fjolla här innan som skrivit "Har ni inte råd att köpa ny halsduk, fan vad ni är fattiga" och typ sånn skit. Inlägget verkar borttaget.

"apor" tror jag användaren hette.
vazze

Inlägg av vazze »

Exakt så var det Blocco, tack för att du redde upp frågetecknen som eventuellt uppstod genom att "Apor" eller admin raderade hans inlägg mitt i smeten.

Och texten löd ungefär:

"Din fattiga jävel har du inte råd att köpa en ny halsduk, trodde din Östermalmsfarsa betalade allt för er brats. Hahaha OmgZ Lol"

I runda slängar..
djjjj

Inlägg av djjjj »

vazze skrev:Exakt så var det Blocco, tack för att du redde upp frågetecknen som eventuellt uppstod genom att "Apor" eller admin raderade hans inlägg mitt i smeten.

Och texten löd ungefär:

"Din fattiga jävel har du inte råd att köpa en ny halsduk, trodde din Östermalmsfarsa betalade allt för er brats. Hahaha OmgZ Lol"

I runda slängar..
Aha vazze, då ber jag om ursäkt.
Krossa kaffebönorna! Skål på er alla djurgårdsjävlar
Skriv svar