jag har trott att säsongsbiljetterna sålde på bra, även på ståplats..
men där hade jag visst fel. =/
http://expressen.se/index.jsp?a=436973
Ståplatskorten säljer dåligt
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Ståplatskorten säljer dåligt
Blue Brigade A11
- Det som inte tagit fart än ska jag ärligen säga är JK:s (Järnkaminerna) försäljning. Den ligger inte under vår regi utan sköts av dem, säger Tommy Engström lite besviket.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
/Friedrich Nietzsche
Imorgon lanseras Järnkaminernas nya premiärspecial.
Det är dags att fylla Globen och att folk får arslet ur vagnen och införskaffar säsongsplåt till klacken nu.
Det är viktigare än på mycket länge att vi alla sluter upp bakom DIF.
Det är mycket "JK måste göra si, JK måste göra så" här på forumet. Absolut, vi kommer göra vårat. Det är dags för alla här att dra sitt strå till stacken också. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Snacka med polare, dra med personer som inte gått på hockey förut, eller går väldigt sällan. Snacka hockey med alla. Få upp temperaturen. Gör egna baneroller. Etc. etc. etc.
Nu kör vi!
Det är dags att fylla Globen och att folk får arslet ur vagnen och införskaffar säsongsplåt till klacken nu.
Det är viktigare än på mycket länge att vi alla sluter upp bakom DIF.
Det är mycket "JK måste göra si, JK måste göra så" här på forumet. Absolut, vi kommer göra vårat. Det är dags för alla här att dra sitt strå till stacken också. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Snacka med polare, dra med personer som inte gått på hockey förut, eller går väldigt sällan. Snacka hockey med alla. Få upp temperaturen. Gör egna baneroller. Etc. etc. etc.
Nu kör vi!