DIFs publikenkät

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Stiff
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

DIFs publikenkät

Inlägg av Stiff »

I denna undersökning tog jag upp att planen ligger alldeles för långt bort från klacksektionen ( det är en hel del mellanrum mellan läktare och sarg ).

Ta upp detta ni med om ni tycker samma som jag!

Jag förstår att det är en stor kostnad att flytta isaggregat med mera ett tiotal meter, men jag tror att det hade gett ett ytterligare tryck om vi hade varit så nära planen det går, hets och inlevelse mm.
wzy

Inlägg av wzy »

Kanske går att bygga ut läktaren annars
Användarvisningsbild
Oulf

Inlägg av Oulf »

Jag tycker att man borde flytta över alla flaggor med SM-gulden och spelare som fått sina tröjor upphissade. De har ju hängt i Globen hela säsongen och borde flyttas till Hovet. Kaminen borde också flyttas för att användas till introt. Det kännse mer "hemma" när dessa saker är på plats. Sportbaren borde dessutom ha mer personal. Det tar ju en evighet för att bara få en öl.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Oulf skrev:Jag tycker att man borde flytta över alla flaggor med SM-gulden och spelare som fått sina tröjor upphissade. De har ju hängt i Globen hela säsongen och borde flyttas till Hovet. Kaminen borde också flyttas för att användas till introt. Det kännse mer "hemma" när dessa saker är på plats. Sportbaren borde dessutom ha mer personal. Det tar ju en evighet för att bara få en öl.
Tröjorna e flyttade...
Halford

Inlägg av Halford »

"SM-guldflaggorna" ska tydligen vara för stora och måste göras om.

Bra initiativ av Djurgården återigen. En supporterklubb som verkligen gör allt för föreningen och en förening som gör allt för sina supportrar. Kan det bli bättre?
Användarvisningsbild
Bladman

Inlägg av Bladman »

Det som du nämner "stiff" känns som en väldigt viktig sak som helt klart skulle göra det roligare att gå på hockey på Hovet. Det är faktiskt något som jäg tänkt många gånger men glömde det såklart när jag skrev på publikenkäten.

SM-guldflaggorna borde det ju gå att få ner storleken på eller?

För oss som står i klacken hänger dock Djugårdsflaggan och Svenskaflaggan i vägen för Jumbotronen och det känns väldigt korkat eftersom att man vill har koll på tiden när det är utvisningar osv. Det hade varit bättre att flytta dom till andra sidan och sätta dom bredvid tv-skärmen på kortsidan! Samma sak skulle man kanske kunna göra med matchtröjorna fast på andra sidan av tv-skärmen

Tänk på att försöka få med dessa grejer när ni medverkar i publikenkäten.
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

Bladman skrev:Det som du nämner "stiff" känns som en väldigt viktig sak som helt klart skulle göra det roligare att gå på hockey på Hovet. Det är faktiskt något som jäg tänkt många gånger men glömde det såklart när jag skrev på publikenkäten.

SM-guldflaggorna borde det ju gå att få ner storleken på eller?

För oss som står i klacken hänger dock Djugårdsflaggan och Svenskaflaggan i vägen för Jumbotronen och det känns väldigt korkat eftersom att man vill har koll på tiden när det är utvisningar osv. Det hade varit bättre att flytta dom till andra sidan och sätta dom bredvid tv-skärmen på kortsidan! Samma sak skulle man kanske kunna göra med matchtröjorna fast på andra sidan av tv-skärmen

Tänk på att försöka få med dessa grejer när ni medverkar i publikenkäten.
Jag tycker man ska sätta TV på jumbon på hovet också.
Therocket1

Inlägg av Therocket1 »

carl-bysen skrev: Jag tycker man ska sätta TV på jumbon på hovet också.
Skaffa fram 2 miljoner kronor så är det löst..
Bild
Användarvisningsbild
Diffe89
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

carl-bysen skrev:
Oulf skrev:Jag tycker att man borde flytta över alla flaggor med SM-gulden och spelare som fått sina tröjor upphissade. De har ju hängt i Globen hela säsongen och borde flyttas till Hovet. Kaminen borde också flyttas för att användas till introt. Det kännse mer "hemma" när dessa saker är på plats. Sportbaren borde dessutom ha mer personal. Det tar ju en evighet för att bara få en öl.
Tröjorna e flyttade...
Nja, det är faktiskt helt nya flaggor, eller de ser åtminstone inte likadana ut som de som hänger/hängde i Globen.
Användarvisningsbild
Oulf

Inlägg av Oulf »

Bra att flaggorna verkar vara på gång iaf. Det är små detaljer som gör det mycket trevligare. Sen tycker jag att det är perfekt att det är blåa stolar på Hovet. Känns mer DIF än Globens tråkiga röda.
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Re: DIFs publikenkät

Inlägg av spiik »

Stiff skrev:I denna undersökning tog jag upp att planen ligger alldeles för långt bort från klacksektionen ( det är en hel del mellanrum mellan läktare och sarg ).

Jag förstår att det är en stor kostnad att flytta isaggregat med mera ett tiotal meter, men jag tror att det hade gett ett ytterligare tryck om vi hade varit så nära planen det går, hets och inlevelse mm.
Shit, jag vågar knappt tänka på hur det skulle låta om vi stod alldeles bakom sargen... Redan som det är nu lyckas vi ju få målvakter darriga...Minns med nostaligsk glädje hur Fbk:s målvakt (tror han hette Gerdén) var as kass under storsatsningen förr-förra året och släppte in ett lobb-skott från Pelle Eklund från röd.=) När vi tänder till är vi inte o leka med alltså...
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
Ritterwand

Re: DIFs publikenkät

Inlägg av Ritterwand »

spiik skrev:
Stiff skrev:I denna undersökning tog jag upp att planen ligger alldeles för långt bort från klacksektionen ( det är en hel del mellanrum mellan läktare och sarg ).

Shit, jag vågar knappt tänka på hur det skulle låta om vi stod alldeles bakom sargen... Redan som det är nu lyckas vi ju få målvakter darriga...Minns med nostaligsk glädje hur Fbk:s målvakt (tror han hette Gerdén) var as kass under storsatsningen förr-förra året och släppte in ett lobb-skott från Pelle Eklund från röd.=) När vi tänder till är vi inte o leka med alltså...
Gerdén har inte spelat i elitserien sen 2002. Du måste tänka på nån annan.
spiik
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av spiik »

Nej, jag vet inte var jag fick honom ifrån... Kollade och det var visst Henriksson. Men kul var det. Efter det fick han höra 2000 man sjunga "Sämre än Salo"=)
Blue Brigade Sthlm
Användarvisningsbild
carl-bysen

Inlägg av carl-bysen »

spiik skrev:Nej, jag vet inte var jag fick honom ifrån... Kollade och det var visst Henriksson. Men kul var det. Efter det fick han höra 2000 man sjunga "Sämre än Salo"=)
Haha jag satt bredvid FBk klacken den gången de var iofs 3 st men iaf...
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Jag vill kort och gott på ren svenska säga att det här DIF, det gjorde ni jävligt bra.

Tack.
Skriv svar