kollade runt lite på aftonbladet och såg denna tabell:
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/ ... 48,00.html
DIF är näst populärast, med 5995 personer som röstat på oss!:D
visar ju på att DIF är rätt med på noterna:P
PS.
Är taggad som f*n till hemmapremiären på torsdag, hoppas många kommer dit!
intressant tabell från aftonbladet, DIF på topp!
intressant tabell från aftonbladet, DIF på topp!
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
dif rules,
Var inte ledsen. Det skapas innerligt många onödiga trådar i det här forumet, men personligen tycker jag INTE denna tråd var onödig.
Visst kan man baka in sammanhanget i en befintlig tråd, men ändå. Jag hade inte sett den där tabellen innan jag läste denna tråd. Och intressant är det ju! Vi ligger i topp på den listan som visar att det finns grymt mycket Djurgårdare i landet.
Det är intressant eftersom vi helst ska bevisa på plats i Hovet att vi är grymt många Djurgårdare!
Frågeställningen blir därför: Näst flest supportrar i landet enligt den tabellen, kan vi bevisa det på matcherna?
Mitt svar: Ja, jag tror det! Öka snittet med tusen personer, det är viktigt!
Sov gott!
Var inte ledsen. Det skapas innerligt många onödiga trådar i det här forumet, men personligen tycker jag INTE denna tråd var onödig.
Visst kan man baka in sammanhanget i en befintlig tråd, men ändå. Jag hade inte sett den där tabellen innan jag läste denna tråd. Och intressant är det ju! Vi ligger i topp på den listan som visar att det finns grymt mycket Djurgårdare i landet.
Det är intressant eftersom vi helst ska bevisa på plats i Hovet att vi är grymt många Djurgårdare!
Frågeställningen blir därför: Näst flest supportrar i landet enligt den tabellen, kan vi bevisa det på matcherna?
Sov gott!
Alltså det var ju fortfarande bara 5995 personer på DIF som röstat på. De flesta lär ju vara Stockholmare...Micke Nylander skrev:dif rules,
Sov gott!
i