Luleå HF - Djurgårdens IF, 27/10 2007

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
corrado_boy

Luleå HF - Djurgårdens IF, 27/10 2007

Inlägg av corrado_boy »

Jag vet inte om det fins någn tråd för detta men.
Djurgårdens match uppe i Luleå den 27/10 ska jag gå på..det jag undrar är om det brukar vara några djugårdare där uppe eller om man typ kommer stå helt själv?? :?

Hur som hellst kommer jag stå och hejja fram dif även om jag e själv!! :twisted:
Jag e ingen svikare för mitt lag..även om det kanske e roligare med lite fler djurgårdare änn mig själv :lol:
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

Ändra gärna trådtiteln till Luleå HF - Djurgårdens IF 27/10 2007.

Jag är tyvärr inte där.
Senast redigerad av Crashmash den 2007-09-13 15:48:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Jag är där...
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Djurgården måste komma upp i tempo om dom ska vinna över nallebjörnarna i Mataffären. Luleå har spelat bra hitills och hoppas att Linköpingsmatchen endast var ett tillfälligt dopp i sjön. Dags att jobba DIF

2-3 till Djurgården.
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Jag är där. Har sittplats dock.
JOHNJOHNJOHN

Inlägg av JOHNJOHNJOHN »

Är där, men sitter tyvär på sittplats :(
Användarvisningsbild
blocco

Inlägg av blocco »

Luleå är ett lag vi ska besegra. Jag säger 1-4 seger för oss.

1-0 ?
1-1 Otto
1-2 Linkan
1-3 Danielsson
1-4 Dicken
Användarvisningsbild
Höken

Inlägg av Höken »

Luleå är grymt bra hemma. Att hoppas på att tre poäng kommer att trilla in här enkelt är naivt.
Något som är mycket viktigt i denna match är PP. Djurgården måste verkligen vara mera effektiva i PP. Att inte lyckas göra mål på 18 utvisningsminuter är under all kritik. Visst, Stana var bra. Men tycker det ska ringa ändå...i alla fall efter 18 minuter...

Tror det blir en jämn tillställning:

Luleå - Djurgården, 1-2

0-1 Dick Axelsson
1-2 Kristofer Ottosson
Skribent och bloggare på SvenskaFans.com
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Edvin Frylén, Ronnie Pettersson och Oscar Eklund saknas enligt hockeyligan.se. Även ett frågetecken för Pär Bäcker. Någon som vet vad som hänt med Bäcker? Jag tror tyvärr på förlust imorrn, Luleå är fruktansvärt underskattade och hemma i Coop Arena är de kanske seriens mest svårspelade lag. Tyvärr 4-1 kommer slutresultatet bli!

1-0 Lubos Bartecko
2-0 Cory Larose
2-1 Patric Hörnqvist
3-1 Johan Harju
4-1 Pekka Saravo
100% DJURGÅRDSJ***L
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

I morgon kör vi över norrlänningarna stort. Larsson håller nollan. Slutresultat 5-0 till Stockholms stolthet!
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Bäcker är absolut inget avbräck för oss, då vi har Engqvist och Gustafsson som gör minst lika bra i från sig som honom.
Användarvisningsbild
*Knirre

Inlägg av *Knirre »

Emil svelander skrev:Bäcker är absolut inget avbräck för oss, då vi har Engqvist och Gustafsson som gör minst lika bra i från sig som honom.
Är du full eller bara dum?
Användarvisningsbild
Mans91

Inlägg av Mans91 »

*Knirre skrev:
Emil svelander skrev:Bäcker är absolut inget avbräck för oss, då vi har Engqvist och Gustafsson som gör minst lika bra i från sig som honom.
Är du full eller bara dum?

jag tänkte faktiskt fråga något liknande....
Djuuuuuuuuuuuuu
Jockmaniac

Inlägg av Jockmaniac »

Jag tycker Bäcker är förbannat viktig för tredjekedjan. Han lyfter både Asks och Danielssons kapacitet med en hel del. Men så kanske inte Bäcker sprutar in mål men det är heller inte hans jobb.
100% DJURGÅRDSJ***L
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Finns två möten varje säsong där jag är säker på torsk nämligen borta mot Luleå och MoDo. Ser ingen direkt orsak till varför denna trend skulle brytas i eftermiddag. Tja annat då än att vi spelade så svagt mot LHC att spelarna kanske inte kan ed annat än att visa upp en bättre sida. Måste dessutom erkänna att jag underskattat Luleå en hel del. Trodde laget skulle hamna sist eller nästsist, men de har visat sig bättre än detta. Kan ju kanske visserligen bero på lagets två sena importer, men som sagt skulle li förvånad om laget inte undvek kvalserien i alla fall. ( SSk lär nog hamna där i slutändan inte minst då Enroth missar 6-7 matcher under junis-VM....)

Matchen idag slutar nog 3-1 till Luleå.

Skall vi ha minsta chans till poäng ikväll måste dessutom Brembers kedja börja visa lite framåt igen. Denna trio var inte direkt på topp senast om man säger så.
Skriv svar