Lägg ner gnället nu!
Lägg ner gnället nu!
....och börja STÖTTA VÅRT lag.....och innan ni lämnar denna tråd---> read my sig!!
hehe...my sig = min signatur;]]...
låt alla andra lag vara världsmästare på försäsongen...helt OK för min del:]...
var det förra säsongen eller förrförra då vi låg hjälplöst sist efter typ 10-15 omgångar och det såg riktigt mörkt ut?..men sen så skotta dom upp sig till övre halvan ----> det är i 50omgångar i ES som det gäller och inte en 4-5 matcher på försäsongen...yupyup!
låt alla andra lag vara världsmästare på försäsongen...helt OK för min del:]...
var det förra säsongen eller förrförra då vi låg hjälplöst sist efter typ 10-15 omgångar och det såg riktigt mörkt ut?..men sen så skotta dom upp sig till övre halvan ----> det är i 50omgångar i ES som det gäller och inte en 4-5 matcher på försäsongen...yupyup!
- Blåränderna går aldrig ur
Gnäll och gnäll....man måste väl för fan få kritisera laget...Har man stöttat DIF i över 16 år i såväl fotboll som hockey ,som jag själv,tycker jag fanimej att man kan ta sig den friheten..
Det är väl lite det som är poängen med ett forum..Att man kan och framförallt FÅR kritisera spelare och ledare inte bara i andra lag utan även i de egna leden..Hur trist vore det inte om alla bara höll med varandra och tyckte likadant i sann positiv anda..Hutlöst tråkigt enligt mig..
113WHB
Det är väl lite det som är poängen med ett forum..Att man kan och framförallt FÅR kritisera spelare och ledare inte bara i andra lag utan även i de egna leden..Hur trist vore det inte om alla bara höll med varandra och tyckte likadant i sann positiv anda..Hutlöst tråkigt enligt mig..
113WHB
Gnäll och gnäll....man måste väl för fan få kritisera laget...Har man stöttat DIF i över 16 år i såväl fotboll som hockey ,som jag själv,tycker jag fanimej att man kan ta sig den friheten..
113WHB
113WHB
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
I min mening är det väl ok att gnälla så länge man gör sitt bästa och stöttar laget. Om man däremot inte går på matcherna och stöttar laget tycker jag inte heller att man ska ha nån rätt att gnälla.chribba skrev:Gnäll och gnäll....man måste väl för fan få kritisera laget...Har man stöttat DIF i över 16 år i såväl fotboll som hockey ,som jag själv,tycker jag fanimej att man kan ta sig den friheten..
Ingen seger utan offer