Visste inte under vilket forum detta skulle ligga så det hamnade här.
Hur som så satt jag iaf igår och komponerade ihop två stycken skrivbordsunderlägg i formatet 176x220 px vilket är formatet för de senaste Sony ericsson modellerna (k750i, w810i osv). Vet inte hur det är med copyright osv, är det så att jag bryter mot något så är det bara till att tabort tråden.
Tänkte iallafall bara dela med mig om det är någon som intresserad.
lilleman skrev:Hmm undra vilken jag har??? Jag undrar också hur man får bilderna till mobilen?
Har samma fråga Hur får man över bilden?
Spara bilden, använd USB-kabel (om du inte fick med Usb-kabel vid mobilköpet så finns det att köpa. Fast då kostar det 300:- typ)
Koppla in kabeln i mobilen och i datorn så öppnas en mapp. Lägg då in bilden i "My pictures" eller liknande. Koppla sedan ur kabeln och välj den nyss inlagda bilden som bakrundsbild på mobilen.
lilleman skrev:Hmm undra vilken jag har??? Jag undrar också hur man får bilderna till mobilen?
Har samma fråga Hur får man över bilden?
Spara bilden, använd USB-kabel (om du inte fick med Usb-kabel vid mobilköpet så finns det att köpa. Fast då kostar det 300:- typ)
Koppla in kabeln i mobilen och i datorn så öppnas en mapp. Lägg då in bilden i "My pictures" eller liknande. Koppla sedan ur kabeln och välj den nyss inlagda bilden som bakrundsbild på mobilen.