Själv kan jag inte hänga med på partyt i Linköping. (Helvete!)
Men, ska i alla fall försöka kolla på matchen på TV... Efter att ha letat lite så hittade jag, på JK:s forum, en bra ställe som visar matchen. O´Learys på Kungsholmen (Kungsholmsgatan 31). Skulle vara kul om flera (av oss som missar matchen live) Djurgårdare dyker upp.
Pub för er som (mot all förmodan) inte ska till Lkpg
Pub för er som (mot all förmodan) inte ska till Lkpg
Hovet är DIF!
- Andy
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Då kan ni ju först vara mottagningskomitté när spelarna återvänder till Stockholm. Hylla dem när spealbussen anländer osv.
Sedan kan ni ju ta plats åt alla som återvänder med bussar och tåg från LKPG på lämplig krog där vi kan fira segern.
Sedan kan ni ju ta plats åt alla som återvänder med bussar och tåg från LKPG på lämplig krog där vi kan fira segern.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
-
Madferit>>>>>>
Har 5-6 polare som inte hann köpa resa och matchbiljett (ja ja vet ruggigt taskig tajming)
Dom ska se matchen på Oleary´s götgatsbacken i baren, kommer nog va rätt mycket Djurgårdare där..
Matsalen var fullbelagd under Malmömatchen, mycket Djurgårdare bara Djurgårdare då..
Undervåningen satt frölundafansen å skråla (äckliga göteborgare)..
Har 5-6 polare som inte hann köpa resa och matchbiljett (ja ja vet ruggigt taskig tajming)
Dom ska se matchen på Oleary´s götgatsbacken i baren, kommer nog va rätt mycket Djurgårdare där..
Matsalen var fullbelagd under Malmömatchen, mycket Djurgårdare bara Djurgårdare då..
Trevligt, jag bokade i går vid 4 typ och då fanns det bara 2 st 4pers bord kvar, så det lär bli drag#25 SuperMicke Johansson skrev:Madferit>>>>>>