Pub för er som (mot all förmodan) inte ska till Lkpg

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Sinkan

Pub för er som (mot all förmodan) inte ska till Lkpg

Inlägg av Sinkan »

Själv kan jag inte hänga med på partyt i Linköping. (Helvete!)

Men, ska i alla fall försöka kolla på matchen på TV... Efter att ha letat lite så hittade jag, på JK:s forum, en bra ställe som visar matchen. O´Learys på Kungsholmen (Kungsholmsgatan 31). Skulle vara kul om flera (av oss som missar matchen live) Djurgårdare dyker upp.
Hovet är DIF!
Madferit

Inlägg av Madferit »

Själva har vi bokat bord på Olearys på götgaan
Användarvisningsbild
Andy
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Andy »

Då kan ni ju först vara mottagningskomitté när spelarna återvänder till Stockholm. Hylla dem när spealbussen anländer osv.

Sedan kan ni ju ta plats åt alla som återvänder med bussar och tåg från LKPG på lämplig krog där vi kan fira segern.
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
#25 SuperMicke Johansson

Inlägg av #25 SuperMicke Johansson »

Madferit>>>>>>

Har 5-6 polare som inte hann köpa resa och matchbiljett (ja ja vet ruggigt taskig tajming)
Dom ska se matchen på Oleary´s götgatsbacken i baren, kommer nog va rätt mycket Djurgårdare där..
Matsalen var fullbelagd under Malmömatchen, mycket Djurgårdare bara Djurgårdare då..
Undervåningen satt frölundafansen å skråla (äckliga göteborgare)..
Madferit

Inlägg av Madferit »

#25 SuperMicke Johansson skrev:Madferit>>>>>>

Har 5-6 polare som inte hann köpa resa och matchbiljett (ja ja vet ruggigt taskig tajming)
Dom ska se matchen på Oleary´s götgatsbacken i baren, kommer nog va rätt mycket Djurgårdare där..
Matsalen var fullbelagd under Malmömatchen, mycket Djurgårdare bara Djurgårdare då..
Undervåningen satt frölundafansen å skråla (äckliga göteborgare)..
Trevligt, jag bokade i går vid 4 typ och då fanns det bara 2 st 4pers bord kvar, så det lär bli drag
Skriv svar