Förändringar

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Milton Dannberg

Förändringar

Inlägg av Milton Dannberg »

Hej alla trogna,

Såg matchen i Gävle, och fan vad jag lider....., själv bott i Gävle i många år, förluster svider alltid men för mej mest mot Brynäs...., fanns liksom inget, vi Djurgårdare som har en lite tyngd i vad vi säger , jag känner en viss panik just nu över läget...., som i mycket annat i Sverige behövs pengar, man löser inte alla problem men vi behöver förstärkningar....och det kostar , vad kan vi göra som medlemmar??, vill fan inte se vårat favorit lag spela i en skitserie senare, vi måste börja plocka poäng, det finns ju lag som ligger högt i serien men inte har elitserietradition över huvudtaget.... unbelievable !!!
Lugnet

Inlägg av Lugnet »

Det du kan göra, är att börja åka ner till Stockholm och stötta och titta på laget..

Det är JUST nu ditt stöd behövs, inte när de leder med tio poäng och ligger etta. Det måste alla Djurgårdare som verkligen bryr sig göra. Det finns ingen återvändo om vi åker ner i Allsvenskan. Full satsning från både STYRELSEN, fans, SPELAR och övriga inblandade. Vi måste fort som fan vända på detta. Om det är en ny tränare eller nya spelare vet jag inte.

Vi kan alla börja med att gå på de närmaste matcherna. Luleå och Skellefteå. Även Malmö borta...
En liten parentens bara. Om vi torskar mot Luleå och Malmö vill jag att Säcken lämnar. In med Ärtan Blomsten istället, han visar verkligen ett STORT Djurgårdshjärta i säsongskortetssändningar (även om han måste beröma det andra laget) Så jag säger in med Ärtan!

Ha're
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Som spelarna uppträdde mot Brynäs förtjänar de ingen publik alls i nästa hemmafajt. Egentligen förtjänar de ingen julledighet heller. Strafträning varje dag lidingöloppet runt med 30 kilos packning borde få dem att vakna.
Skriv svar