Han måste ha läst vad jag har sagt om att DIF avslutar matcherna så jävla uselt, så han visade sin taktiska kunskap genom att ändra om så att vi numera förlorar matcherna i första perioden istället, allt för att döda spänningen så tidigt som möjligt.
DIF´s inledningar de senaste 4 matcherna.
0-2
0-3
0-2
0-2
Underbart!
Säger detta för sista gången nu... Vad var det jag sa.
Nej jag är inte negativ, jag är en realist. Att detta lag var på väg åt helvete har man kunnat se länge. I alla fall jag. Men vill ni leva kvar i någon slags drömvärld så varsågod. För er som alltid är överdrivet positiva så kan jag i alla fall säga en sak, nästa säsong finns det en stor chans att vi spelar derbyn igen...
Säcken har agerat!
Precis som i fallet Bäckman och Frölunda så skulle jag vilja ruska tag i lite airheads här också och vilja påstå att ert spelarmaterial inte räcker till, precis som förra säsongen.
Visst, det är lite mer rutinerat lag och Djurgården har höjt sig något snäpp men det har även resterande lag också gjort.
Det behövs nytt blod till föreningen, problemet är att det inte finns så många bra spelare att få tag i just nu, eller så kostar dem åt helvete för mycket.
Djurgården saknar en kassakista med pengar att ta till när det är grus i maskineriet.
Visst, det är lite mer rutinerat lag och Djurgården har höjt sig något snäpp men det har även resterande lag också gjort.
Det behövs nytt blod till föreningen, problemet är att det inte finns så många bra spelare att få tag i just nu, eller så kostar dem åt helvete för mycket.
Djurgården saknar en kassakista med pengar att ta till när det är grus i maskineriet.
Sports dont build character, it reveals it