Stephan "Lillis" Lundh

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Hovet

Stephan "Lillis" Lundh

Inlägg av Hovet »

Jag tycker att det känns som att Säärkijärvi har gjort det han kan när det gäller att få fram det bästa ur truppen. Jag tror att det är dags för någon annan att kliva fram, och varför inte någon med Djurgårdshjärta sedan tidigare; Stephan Lundh? Han är ju ledig nu, så varför inte göra en intresseförfrågning från styrelsens sida?
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

För att lundh är helt värdelös på att ta hand om lag som inte spelar sig själva. Titta på de lag han tagit över. De har bara blivit sämre och sämre tills han fått sparken.

Så nej. Vi ska inte ha lillis
Kagen

Inlägg av Kagen »

Säcken, Challe, Harri Rindell, Slavomir Lener och Perra som nu tränar Skellefteå är de tränare som gjort bäst ifrån sig de två senaste säsongerna enligt mig.

Lillis Lundh, Pelle Mårts och Roger Melin kommer inte ens nära i jämförelse.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Nej tack, känns inte som att Lundh är rätt man att utveckla ett ungt lovande gäng....
Användarvisningsbild
Strömberg=power

Inlägg av Strömberg=power »

Kall-El skrev:Nej tack, känns inte som att Lundh är rätt man att utveckla ett ungt lovande gäng....
Säcken klarar av detta DIF bättre än vad Lundh skulle göra...
Djurgården-Ett lag i med och motvind
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Håller med dom som säger att Lillis inte ska komma tillbaka, men jag tycker att Calle Johannson, Challe Berglund och Säcken låter som en intressant trio... Då skulle Challe få lite hjälp på träningarna av Calle som skulle kunna ha hand om backarna i första hand, och Challe får hjälpa våra forwards med det lite knakiga målskyttet.
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

Denna tränare har ingen kompetens att träna dif.
m0ng00se

Inlägg av m0ng00se »

har fullt förtroende för säcken och challe men om man fick önska lite så skulle det vara kul med en Lener-typ eller kanske en canadick som har lite andra aspekter på sak och ting och vågar tänkta utanför lådan:]..
micke_1891

ok

Inlägg av micke_1891 »

Jag tycker diskussionen om tränarna känns ganska löjlig. Visst det är inte den bästa hockeyn, men tittar vi på materialet och poängskörden så är den helt okej. Ska även tilläggas att DIF inte haft så bra flyt på bortaplan.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Kojak

Inlägg av Kojak »

Tjae, Niklas Wikegård och Lillis Lundh i Djurgårdsbåset igen... De båda verkar älska varandra nu för tiden.

Men för att vara helt allvarlig. Till och med Jojje hade vunnit guld med Frölunda med tanke på det laget de hade under lockout-säsongen. Så med den aspekten håller jag med Jojje: Lillis klarar inte av att leda ett lag, laget leder sig själva.

Kanske det som behövs i vissa föreningar, men inte i DIF.

Ciao.
JJ
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Kontakt:

Inlägg av JJ »

Med Lillis vid rodret blir vi som en bil utan ratt!
GULTRÖTTBLÅTT
då, nu, för evigt!
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Lillis stannar ju i Frölunda...inom organisationen så...!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Synd. Jag hade gärna sett ett tränarbyte.
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Jag har fortfarande förtroende för Säcken och Challe. Skulle vi byta tränare så varför vilja ha någon som sänkt FHC? Jag vill absolut inte ha "Lillis". Den ända jag skulle vilja ha förutom Säcken och Challe är Wikegård i så fall.
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Ja, Wikegård är alltid välkommen tillbaka. Synd att han lämnade föreningen fullständigt.
Skriv svar