artbedömning
artbedömning
Jo, tyvärr tror jag mer och mer på att alla gnagare är likadana, har inte sett motsatsen ännu. Finns 4 olika arter av gnagare. Typ 1: "Hedmanvarianten" en mellansvensk art som oftast ses på tv som någon form av expert. Oklart VAD de är expert på dock. Är en ettårig art som går i superettadvala allt som oftast. Typ 2: Är den art som är vanligast utbredd och det var DEN jag stötte på där ute i Sillekrog.Arten kallas för bombarjacksmusen i folkmun men ska nog rätteligen heta IQ0-råtta. Vanligt förekommande utanför alla fotbollsplaner, vet inte varför de inte ses så ofta inne på arenorna. Kanske höjdrädda? Finns också ofta i tunnelbanestationer där dom verkar trivas bäst. Har ofta en slags plåtburk i tassen/handen med beteckningen öl påskrivet. Typ 3 Kallas för hattråttan eller som den heter på latin Hattus råttis, en utrotningshotad art som bara har setts i ett exemplar och är lever lite som dagssländan bara en dag per år.Typ 4 en yngre art som också är den enda djurarten som konverterar till något annat vid vuxen ålder och är också så att den kvinnliga varianten har en större del av arten. Heter Anita råttus på latin och är bara råtta för att råttornas lag en gång innehöll anita Andersson så attraherades de till råttarten då de tyckte han sååååååååååå gullig. Men avslöjar snart bluffen.
Info
Se bara på Joijje! Han har aldrig skrivit ngt positivt om DIF i hela sitt liv! Joijjes mening med livet? Han är negativ & förmodligen sitter joijje i sin lägenhet och tänker! Det var bättre förr! Jag anser att man kan vara kristisk emot DIF! Men om man är negativ/kristisk kom på idéer för förbättring! Annars är det himla lätt att gnälla! "Allt skall vara lagom bra"
Jag tycket det var väldigt underhållande. Sedan tar jag det med glimten i ögat också.. jag ser inte på mina vänner som råkar hålla på den mörka sidan på detta vis.
Det känns som att jaga "inläggspoäng" genom att kommentera varje inlägg negativt.
Det har blivit en hetsjakt på Jojje på grund av hans åsikter som i vissa fall är väldigt negativa men man måstge kunna få kritisera det som står en närmast som man följer i alla lägen och det kanske inte går så bra som man hoppas på.
Men lite mindre personlig kritik skulle väl vara på sin plats. Det är ett bra forum tycker jag och de flesta av oss har DIF närmast hjärtat - glöm inte det.
100% DIF positiv... Allt för Djurgården...!!
Det känns som att jaga "inläggspoäng" genom att kommentera varje inlägg negativt.
Det har blivit en hetsjakt på Jojje på grund av hans åsikter som i vissa fall är väldigt negativa men man måstge kunna få kritisera det som står en närmast som man följer i alla lägen och det kanske inte går så bra som man hoppas på.
Men lite mindre personlig kritik skulle väl vara på sin plats. Det är ett bra forum tycker jag och de flesta av oss har DIF närmast hjärtat - glöm inte det.
100% DIF positiv... Allt för Djurgården...!!
Lite finare... lite bättre...
Re: Info
TomyMörth skrev:Se bara på Joijje! Han har aldrig skrivit ngt positivt om DIF i hela sitt liv! Joijjes mening med livet? Han är negativ & förmodligen sitter joijje i sin lägenhet och tänker! Det var bättre förr! Jag anser att man kan vara kristisk emot DIF! Men om man är negativ/kristisk kom på idéer för förbättring! Annars är det himla lätt att gnälla! "Allt skall vara lagom bra"
Har svårt att ta någon som slänger sig med förkortningar som "ngt" på allvar, när man sen stavar fel på kritisk (kristisk) två gånger i stort sett efter varandra, ja då är det uppenbart att något inte står helt rätt till. Dyslektiker?
Bautabröl skrev:jojje
Asså du e min idol asså!!!!!!!! Hur har du blivit så bäst,, ska vi ta en öl efter nästa match????
Det var inte ens kul första gången du höll på och muppade dig. Tror du på fullt allvar att jag bryr mig? Jag har inget problem med att ta en konversation, men du tillför inget på någon som helst nivå. Att du dessutom skrev ett relativt normalt inlägg (för någon med din bristfälliga intelligens) där det blir uppenbart att du kan lite bättre än detta så blir det bara ännu mer patetiskt nu när du ännu en gång försöker spela lustig.
Tror du att någon tycker att du är rolig? Eller är du bara så otroligt inkompetent och skadad efter generationer av inavel att du inte vet bättre? Sen kunde du inte hålla dig borta mer än ett par dagar från forumet, grattis!

Ciao...
Joijje du är bara en pajas!
Joijje du är bara en pajas! Du verkar vara så less på livet! Allting i Joijjes värld är bara negativt! Jag tror att du behöver hjälp Joijje! Så att du lär dig att tänka positivt i livet! Allting är inte dåligt i livet!
Re: Joijje du är bara en pajas!
Nej, allt i mitt liv är realistiskt... Är DIF usla, ja så säger jag det.TomyMörth skrev:Joijje du är bara en pajas! Du verkar vara så less på livet! Allting i Joijjes värld är bara negativt! Jag tror att du behöver hjälp Joijje! Så att du lär dig att tänka positivt i livet! Allting är inte dåligt i livet!
Sen var väl kul att du visade vägen med denna positiva tråd!

Sen skulle jag oroa mig mer för mig själv om jag var du med tanke på vilken låg klass du håller rent språkligt. Du är ursäktad om du är 14 år.
Joijje du är bara patetisk!
Joijje du är bara patetisk!