Djurgårdens IF - HV71, 30/10 2006
Djurgårdens IF - HV71, 30/10 2006
Tack Bruce Springsteen att du kommer till Sverige så att vi får spela på Hovet.
Nu tar vi HV71 både på isen och på läktarna. Förutsättningarna är ju rätt stora med tanke på att det är höstlov.
Ses imorgon!
Nu tar vi HV71 både på isen och på läktarna. Förutsättningarna är ju rätt stora med tanke på att det är höstlov.
Ses imorgon!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Vem fan vill se DIF mot Öster då? DIF spelar skitdålig fotboll och är borta från topplaceringar, Öster är på väg ur eller iaf lite på väg åt det hållet...! Hade ja bott i stockholm hade jag gått på hockey, nu bor ja i Borås och går på fotboll....Wedd skrev:Matchen krockar dock med Djurgårn - Öster på stadion.
(De här kommer jag få äta upp :P)
Saknar Kung Wikegård!
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Jag känner mig lite dålig av att välja hockeyn, man vill ju ändå på något sätt visa sitt stöd till fotbollsgrabbarna som man inte kommer se på väldigt länge. Därför väljer nog de flesta fotbollen. Sen känns det jobbigt att missa när Dembo (hoppas) får "Årets Järnkamin".Boråsaren skrev:Vem fan vill se DIF mot Öster då? DIF spelar skitdålig fotboll och är borta från topplaceringar, Öster är på väg ur eller iaf lite på väg åt det hållet...! Hade ja bott i stockholm hade jag gått på hockey, nu bor ja i Borås och går på fotboll....Wedd skrev:Matchen krockar dock med Djurgårn - Öster på stadion.
(De här kommer jag få äta upp)
Angående hockeyn så blir jag glad om vi är fler än 10 pers i klacken och fler än 5000 på Hovet.
Haha jo läget för Djurgårn fotboll är väl ganska prekärt, tänkte på situationen, sista matchen för säsongen etc, därav väljer nog de flesta fotbollen, men självfallet går jag själv på hockeyn.Boråsaren skrev:Vem fan vill se DIF mot Öster då? DIF spelar skitdålig fotboll och är borta från topplaceringar, Öster är på väg ur eller iaf lite på väg åt det hållet...! Hade ja bott i stockholm hade jag gått på hockey, nu bor ja i Borås och går på fotboll....Wedd skrev:Matchen krockar dock med Djurgårn - Öster på stadion.
Alltid Oavsett.
Sen håller väl du på Elfsborg i fotbollen så det känns som om du hade valt hockeyn i första hand ändå?Boråsaren skrev:Vem fan vill se DIF mot Öster då? DIF spelar skitdålig fotboll och är borta från topplaceringar, Öster är på väg ur eller iaf lite på väg åt det hållet...! Hade ja bott i stockholm hade jag gått på hockey, nu bor ja i Borås och går på fotboll....Wedd skrev:Matchen krockar dock med Djurgårn - Öster på stadion.

Diffe89, det är bra att nån håller ställningarna i hockeyn. Jag kör Dembo-ramsan en gång extra åt dig, för även jag hoppas att han blir årets Järnkamin.
Lycka är att vara djurgårdare
Det är synd att ishockeymatchen och fotbollsmatchen spelas samtidigt. För det första blir det för lite publik på nån av matcherna och för den andra ville jag själv se årets sista hemma match i fotboll och kunna se också super matchen mot hv. Men det går nog tyvär inte. Innan visste inte jag att dom två matcherna skulle spelas samtidigt, så det blev hvmatchen som jag köpte. Varför kan man inte helt enkelt ändra tiden på nån av matcherna, så att alla kan gå på båda matcherna?
Hvmatchen kommer nog bli en tuff och en rolig match och jag tror på seger med 4-2.
Målskyttar:
Morten, 3 mål
Linkan, 1 mål
..och matchen mellan DIF - Öster vinner dif med 3-0.
Hvmatchen kommer nog bli en tuff och en rolig match och jag tror på seger med 4-2.
Målskyttar:
Morten, 3 mål
Linkan, 1 mål
..och matchen mellan DIF - Öster vinner dif med 3-0.

Senast redigerad av Jordan den 2006-10-29 21:18:13, redigerad totalt 1 gånger.
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
Vi är med er - överallt
Vi är med er - överallt
Åhh åhh - Djurgår´n
Djurgårdens IF - Mesta Mästarna
1926 - 1950 - 1954 - 1955 - 1958 - 1959
1960 - 1961 - 1962 - 1963 - 1983 - 1989
1990 - 1991 - 2000 - 2001
-
ok
Det blir (tyvärr!) fotbollen för min del. Det är ju trots allt sista hemma matchen för året samt min sista fotbollsmatch för året om de inte går till Royal league förstås. Hade det varit i globen hade valet kännts lättare men nu när den är på hovet(missade timrå matchen) så känns det synd.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
- Lee Harvey Oswald
- Remy Lebeau