Hörde att han kunde bli borta länge, någon som vet mer?
Även om Thomas inte varit så bra som jag trott/hoppats är han ändå mycket viktig för dagens lag. Skulle vara väldigt illa om han är borta länge. Då måste en ersättare direkt in - Fernholm skulle ju vara bra, men han täcker knappast upp för Tomas frånvaro.
Original Frasse skrev:Han var tydligen tvungen att operera låret, pga en mycket smärtande lårkaka i matchen mot MODO. Det hörde jag från en mycket säker källa
Är det en operation så lär han ju vara borta minst 2-3 veckor...
Det var inte bra. Men som "tur" är så är det ju ett litet uppehåll, vilket gör att han kan komma tillbaka utan att missa 3 matcher eller vad som nu skulle ha kunnat spelats under den tiden.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
Original Frasse skrev:Han var tydligen tvungen att operera låret, pga en mycket smärtande lårkaka i matchen mot MODO. Det hörde jag från en mycket säker källa
aldrig hört talas om att man opererat en lårkaka...säker på att det inte är nån annan ben/knä skada?
"Norra Västerbottens "paper edition".. det rör sig tydligen om en mycket ovanlig och allvarlig skada, där man tömt låret på blod efter en lårkaka. " stod det i matchtråden.
Skönt att någon visste i alla fall. Hur lång tid tror du att han blir borta Jojje ? Jag menar, du vet ju ungefär eftersom du själv gjort "operationen". Jag kom inte på nåt annat ord är operation, men det var ju visst ingen operation men du vet vad jag menar .
Jag kan intyga att man är rätt mör och öm efter en lårkaka. Inget jag skulle vilja spela hockey med i alla fall den saken är säker. En fet lårkaka kan nog hålla en spelare borta ett litet tag.
Det skulle vara roligt att få veta hur läget är i truppen nu inför omstarten. Intressanta uppdateringar är betydligt viktigare för mig än en snygg layout. (jag vet att båda går att kombinera)