Djurgårdens IF - Färjestad BK 26/10 2006
Djurgårdens IF - Färjestad BK 26/10 2006
enkel vinst med 4-2 hemma i "kulan" :]]
för er som är gamla nog så är oddset för hemmavinst hos SS heeeelt OK:]...
för er som är gamla nog så är oddset för hemmavinst hos SS heeeelt OK:]...
Senast redigerad av m0ng00se den 2006-10-26 11:42:18, redigerad totalt 1 gånger.
Ska vi slå Färjestad måste vi nog bli lite hetare än vad vi var mot Modo senast. Kanske att fbk's sätt att spela passar oss bättre.
Idiotförklara mig, men jag får känslan av att Lassila skulle passa bättre än Larsson en sån här match.
Hoppas på seger och en publiksiffra som landar nånstans över 7000!
Idiotförklara mig, men jag får känslan av att Lassila skulle passa bättre än Larsson en sån här match.
Hoppas på seger och en publiksiffra som landar nånstans över 7000!
Lycka är att vara djurgårdare
- Lee Harvey Oswald
Sedan DIF omvandlats till ett bottenlag det senaste 2 åren har vi i alla fall statistiskt sett alltid spelat bra & tagit poäng hemma mot topplagen.
Det är nog så att mot bättre lag blir det mindre gnethockey (typ;MoDo, Luleå, Mora, Brynäs) & lite mer öppna ytor, förutsatt att DIF tar ur blytyngderna ur byxorna & åker skridsko ordentligt.
Tror att det äldre gardet vet exat vad som krävs för att sno 3p ikväll.
4-2 är nog inte så dumt tippat....
Det är nog så att mot bättre lag blir det mindre gnethockey (typ;MoDo, Luleå, Mora, Brynäs) & lite mer öppna ytor, förutsatt att DIF tar ur blytyngderna ur byxorna & åker skridsko ordentligt.
Tror att det äldre gardet vet exat vad som krävs för att sno 3p ikväll.
4-2 är nog inte så dumt tippat....
såg Färjestad - Djurgården tidigare i höst och kan säga att om dom inte smäller på kommer Färjestad att vinna en komfortabel vinst. I den matchen var Djurgården för mesiga och det gillade spelare som Jönsson osv. Å andra sidan så ryckte dom upp sig otroligt i sluten och "Bengan" gjorde ett fint mål mellan benen på hento. Jag tippar ändå 3-4 och vinst för FBK
-
ok
Jag tror på en dålig match av djurgården och att färjestad vinner med över 2 mål. Fast å andra sidan har förhoppningsvis djurgården lite mer krafter kvar sen modo matchen som inte höll nåt speciellt högt tempo.
Det enda som betyder något är att du är där. kom igen stöd Djurgården
– Vi har lite skadeproblem, så vi får se hur laget formeras.Hank skrev:Någon som har koll på varför inte Thomas Johansson spelar ikväll?
Så står det i inför-intervjun, antar att han är skadad. Vet dock inte hur allvarligt och vad det är för typ av skada.
Synd vi hade behövt honom ikväll...eller snarare varje match!
Lycka är att vara djurgårdare