...Järnkaminer
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
...Järnkaminer
Har ni tänk på att ramsan:
"Särkijärvis järnkaminer - Challe Berglunds järnkaminer" sitter ganska fint i munnen.
Ni har en dryg månad på er att få den att sitta.
"Särkijärvis järnkaminer - Challe Berglunds järnkaminer" sitter ganska fint i munnen.
Ni har en dryg månad på er att få den att sitta.
- blårandigt
- blårandigt
Ja, men dom flesta bor i närheten av sthlm. En del kan komma till stockholm med bil om dom känner för det.blocco skrev:Hade varit skitkul, men hur ska det fungera? Vi är ju utspridda över hela landet.blårandigt skrev:Äääh, tar detta i denna tråd orkar inte göra en ny![]()
Skulle vara roligt med en forum träff. alltså alla som skriver här inne träffas framöver.
Jovisst, det är en rolig idé. Själv har jag ca 55 mil till Stockholm.blårandigt skrev:Ja, men dom flesta bor i närheten av sthlm. En del kan komma till stockholm med bil om dom känner för det.blocco skrev:Hade varit skitkul, men hur ska det fungera? Vi är ju utspridda över hela landet.blårandigt skrev:Äääh, tar detta i denna tråd orkar inte göra en ny![]()
Skulle vara roligt med en forum träff. alltså alla som skriver här inne träffas framöver.
- blårandigt
hahah ja då förstår jag hur de ligger till för digblocco skrev:Jovisst, det är en rolig idé. Själv har jag ca 55 mil till Stockholm.blårandigt skrev:Ja, men dom flesta bor i närheten av sthlm. En del kan komma till stockholm med bil om dom känner för det.blocco skrev:Hade varit skitkul, men hur ska det fungera? Vi är ju utspridda över hela landet.blårandigt skrev:Äääh, tar detta i denna tråd orkar inte göra en ny![]()

- blårandigt
-