Linkan, årets lirare??

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
dif rules
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Linkan, årets lirare??

Inlägg av dif rules »

Enligt mig så gör han nånting bra varje gång han rör pucken och han får altid beröm från kommentatorn

Vad tycker ni?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

Linkan är årets lirare varje år.
axakaxa

Inlägg av axakaxa »

Ja, där måste jag hålla me er, Linkan e riktigt jävla bra!
PÅ DEN SKÖLD DU KLÄR..
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Linkan är alltid årets lirare där håller jag med. Sedan när är dock beröm från kommentatorerna meriterande?
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Andy skrev:Linkan är alltid årets lirare där håller jag med. Sedan när är dock beröm från kommentatorerna meriterande?
Årets lirare? Efter fyra omgångar? Ja han e grym men vi får se vad säsongen visar..bara han får vara hel!
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

Linkan är tyvärr lite för lik foppa i fysiken, tar nog inte lång tid innan han måste vila med ljumskproblem, tyvärr...
Björne Nord
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Björne Nord »

Jojje skrev:Linkan är tyvärr lite för lik foppa i fysiken, tar nog inte lång tid innan han måste vila med ljumskproblem, tyvärr...
Han spelade trots allt 49 matcher förra säsongen. Ganska bra för en spelare med "ljumskproblem".
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

Björne Nord skrev: Han spelade trots allt 49 matcher förra säsongen. Ganska bra för en spelare med "ljumskproblem".
Det var ju trots allt första gången på väldigt länge som han höll så länge...! Jag håller tummarna men jag blir inte förvånad om han går sönder..! Det måste du väl inse också? Ta bort citationstecknen också, det är ju sant.
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Vill minnas att jag läste någonstans, förra säsongen, att Linkan gjorde någonting annorlunda nu mot tidigare säsonger och det var därför han klarat sig undan skador.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Om det är på så sätt låter ju lovande.. tyvärr fick man ju inte se honom live i Göteborg :(
Användarvisningsbild
Andy

Inlägg av Andy »

Rocker skrev:Vill minnas att jag läste någonstans, förra säsongen, att Linkan gjorde någonting annorlunda nu mot tidigare säsonger och det var därför han klarat sig undan skador.
Kanske har han börjat värma upp innan och stretcha efter matcherna den latmasken
Användarvisningsbild
chribba

Inlägg av chribba »

Som någon redan,mycket riktigt, påpekat så är det ju alldeles för tidigt att börja diskutera "årets lirare" redan nu i begynnelsen av serien..
Däremot ställer jag mig tveklöst bakom alla er som hyllar vår kära "Linkan"..
Fredrik Bremberg är en underbar spelare att skåda..Han vågar göra det där lilla extra på isen och han har en förmåga att ständigt hitta helt omöjliga passningsvägar till sina medspelare. Linkan är TVEKLÖST en av årets absolut största elitserieprofiler, om detta råder det inget tvivel..
Vågar knappt tänka på vad som skulle kunna ha hänt utan Linkan i laget förra säsongen..Killen bar ju hela vår offensiv på sina axlar och stod säkerligen bakom minst 80% av det som skapades i anfallszon..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Så långt vi har spelat nu så är han garanterat elitseriens bästa spelare.. men den är inte slut än.
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Lite väl tidigt att sia om vem som kommer bli bäste spelare i vinter men visst är Linkan en av de tänkbara kandidaterna.
Dock kommer det flyta mycket vatten under broarna innan det är dags för att kora "Årets spelare".
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
Ölvestad
Kontakt:

!

Inlägg av Ölvestad »

Ska vara lite banbrytande: Det är lite förtidigt att kora årets lirare redan efter 5 omgångar!

Dock ska sägas att de handleder Linkan har, har inte många! Men å andra sidan..hur fan hade Hockeyn sett ut då!? :wink:
I UR & SKUR
Skriv svar