Linkan, årets lirare??
Linkan, årets lirare??
Enligt mig så gör han nånting bra varje gång han rör pucken och han får altid beröm från kommentatorn
Vad tycker ni?
Vad tycker ni?
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
HÄLL TÄTT BAKÅT
/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det var ju trots allt första gången på väldigt länge som han höll så länge...! Jag håller tummarna men jag blir inte förvånad om han går sönder..! Det måste du väl inse också? Ta bort citationstecknen också, det är ju sant.Björne Nord skrev: Han spelade trots allt 49 matcher förra säsongen. Ganska bra för en spelare med "ljumskproblem".
Saknar Kung Wikegård!
Som någon redan,mycket riktigt, påpekat så är det ju alldeles för tidigt att börja diskutera "årets lirare" redan nu i begynnelsen av serien..
Däremot ställer jag mig tveklöst bakom alla er som hyllar vår kära "Linkan"..
Fredrik Bremberg är en underbar spelare att skåda..Han vågar göra det där lilla extra på isen och han har en förmåga att ständigt hitta helt omöjliga passningsvägar till sina medspelare. Linkan är TVEKLÖST en av årets absolut största elitserieprofiler, om detta råder det inget tvivel..
Vågar knappt tänka på vad som skulle kunna ha hänt utan Linkan i laget förra säsongen..Killen bar ju hela vår offensiv på sina axlar och stod säkerligen bakom minst 80% av det som skapades i anfallszon..
Däremot ställer jag mig tveklöst bakom alla er som hyllar vår kära "Linkan"..
Fredrik Bremberg är en underbar spelare att skåda..Han vågar göra det där lilla extra på isen och han har en förmåga att ständigt hitta helt omöjliga passningsvägar till sina medspelare. Linkan är TVEKLÖST en av årets absolut största elitserieprofiler, om detta råder det inget tvivel..
Vågar knappt tänka på vad som skulle kunna ha hänt utan Linkan i laget förra säsongen..Killen bar ju hela vår offensiv på sina axlar och stod säkerligen bakom minst 80% av det som skapades i anfallszon..
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Lite väl tidigt att sia om vem som kommer bli bäste spelare i vinter men visst är Linkan en av de tänkbara kandidaterna.
Dock kommer det flyta mycket vatten under broarna innan det är dags för att kora "Årets spelare".
Dock kommer det flyta mycket vatten under broarna innan det är dags för att kora "Årets spelare".
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
!
Ska vara lite banbrytande: Det är lite förtidigt att kora årets lirare redan efter 5 omgångar!
Dock ska sägas att de handleder Linkan har, har inte många! Men å andra sidan..hur fan hade Hockeyn sett ut då!?
Dock ska sägas att de handleder Linkan har, har inte många! Men å andra sidan..hur fan hade Hockeyn sett ut då!?

I UR & SKUR