Foto

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
maag

Foto

Inlägg av maag »

Apropå ingenting.
Till skillnad från förra säsongen, verkar det nu finnas bilder från matcherna igen!
Det är ju fantastiskt kul, enligt ett besatt difhockey-fan som jag.

Visst ser jag hyggligt från etage 4, men det är alltid kanon med lite blandade bilder på nya å gamla spelare.
Användarvisningsbild
Ölvestad
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Re: Foto

Inlägg av Ölvestad »

maag skrev:Apropå ingenting.
Till skillnad från förra säsongen, verkar det nu finnas bilder från matcherna igen!
Det är ju fantastiskt kul, enligt ett besatt difhockey-fan som jag.

Visst ser jag hyggligt från etage 4, men det är alltid kanon med lite blandade bilder på nya å gamla spelare.
Absolut! Bilder är nåt som sätter färg på denna stilrena sida. Har varit kritisk till den innan, men nu har den kritiken verkligen minskat. Dock står jag fortfarande fast vid våran webbshop. Oerhört tunn shop, men om det beror på att det är lite aktivitet från DIF Hockey eller det är en liten efterfrågan låter jag dock vara osagt!
I UR & SKUR
indek99

Inlägg av indek99 »

Jag undrar om var spelares o lags foto är?? Det är nog dags att fixa det nu!
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Jag efterfrågar också foton till spelargalleriet och en snygg lagbild.

Sen undrar jag var videosnuttarna tagit vägen, skulle vara prima med ett par korta intervjuer i veckan. Kan väl inte vara så svårt att ordna. Eller varför inte en videodagbok där man får lite inblick i hur laget är vid sidan av rinken.
Användarvisningsbild
Järnkaminen90
Medlem: Ja, vanlig medlem

Instämmer

Inlägg av Järnkaminen90 »

Hank skrev:
Jag efterfrågar också foton till spelargalleriet och en snygg lagbild.

Sen undrar jag var videosnuttarna tagit vägen, skulle vara prima med ett par korta intervjuer i veckan. Kan väl inte vara så svårt att ordna. Eller varför inte en videodagbok där man får lite inblick i hur laget är vid sidan av rinken

Jag instämmer allt det du sa skulle göra att sidan skulle vara mycket bättre även fast jag gillar den redan nu.
Det där med videodagbok och intervjuer låter strålande!
Så hoppas dcet blir det inom en snar framtid
Lag foto och individuella foton behövs me
Skriv svar