Han har ju varit riktigt bra på slutet, en av våra bästsPraetori skrev:Jag satt precis och tänkte att Bergfors förr eller senare måste få in någon av sina puckar ur galen vinkel.EspenK skrev:En sån gåva. Vad gör Alsenfeldt??
Det var en gudagåva precis innan perioden tog slut.
SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 20/2-2019
Re: SHL 18/19 : Djurgårdens IF - Malmö 20/2-2019
Värsta saucer-passen av Hank ju.#10 skrev:Stuga Bergfors
Så komiskt med tanke på hur många fina lägen Bergfors bränt i år. Och så får han ett sånt här mål. Gott!
Håller med han dribblar bort hela PP tManijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
Underbart med ett skitmål. Vi får aldrig sådana längre. Är det någon som förtjänar det är det Bergfors.
Lite hårt av dig men håller med i sak. Han måste ha bättre marginaler. Han gör inte tillräckligt mycket bra för att väga upp. Skärpa sig nu Hultström!Manijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vem var det som passade till 2-0?
Edit: Jag hoppas någon Hank-kritiker kliver fram och svarar.
Senast redigerad av minalman den 2019-02-20 20:27:02, redigerad totalt 1 gånger.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Vad man sett så skulle jag tippa på att 90% av skotten är typiska "jag lirar i 4:e och tar detta bara för att eventuellt fixa tek offensivt".EspenK skrev:Så komiskt med tanke på hur många fina lägen Bergfors bränt i år. Och så får han ett sånt här mål. Gott!
Hank!minalman skrev:Vem var det som passade till 2-0?
Direkt efter Hultströms pajaseri så kliver Dick in och visar hur man transporterar i PP. Snabbt, rakt och kvalité ala Sörensen(utan skridskotempot möjligen).Magnutz skrev:Lite hårt av dig men håller med i sak. Han måste ha bättre marginaler. Han gör inte tillräckligt mycket bra för att väga upp. Skärpa sig nu Hultström!Manijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
- Lee Harvey Oswald
Bedrövlig kvalitet på det mesta, med blir det 3p så skiter jag i det, bra attityd idag dock (undantaget första 5 i 2:a)
Som väntat blir vi helt krossade i tekningarna, det kommer troligen kosta oss poäng idag.
Guter, ungefär som väntat, små snygga vickningar/instick ibland, men väldigt svag på puck och helt oförmögen att få den ur zon när så behövs, precis sån spelartyp jag inte vill se i DIF
Davidssons är under isen och spelar idag
Dick fortsätter sin SlowMotion-säsong, alltså jämför farten med när han var i FBK, nåt är ju trasigt där.
Lilja och Brodin är (som hela DIF) fortsatt mellanmjölk utan #40
+ till Strandberg.
Jensen, inte riktigt testad ännu, pallar han 3:e vid ett snabbt 2-1 mål?
Som väntat blir vi helt krossade i tekningarna, det kommer troligen kosta oss poäng idag.
Guter, ungefär som väntat, små snygga vickningar/instick ibland, men väldigt svag på puck och helt oförmögen att få den ur zon när så behövs, precis sån spelartyp jag inte vill se i DIF
Dick fortsätter sin SlowMotion-säsong, alltså jämför farten med när han var i FBK, nåt är ju trasigt där.
+ till Strandberg.
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2019-02-20 20:29:50, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Lee Harvey Oswald
Haha, fast det var ju en rensningminalman skrev:Vem var det som passade till 2-0?

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Herregud. Vi är på väg mot tre poäng. Det gör mig riktigt nervös.
Men det kanske är ombytta roller. Malmö hade ju sitt B lag mot oss senast och vann och nu har vi B laget mot dom, så våran tur att vinna.
Men det kanske är ombytta roller. Malmö hade ju sitt B lag mot oss senast och vann och nu har vi B laget mot dom, så våran tur att vinna.
Avskaffa tre mot tre.
Yepp, what he said! Håller med om allt, bra summerat!Lee Harvey Oswald skrev:Bedrövlig kvalitet på det mesta, med blir det 3p så skiter jag i det, bra attityd idag (undantaget första 5 i 2:a)
+ till Strandberg.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det beror nog på att Hulta kör upp pucken i stort sett varje PP. Det blir som när jag kör till jobbet varje morgon. Sitter och tänker på annat mestadels.Magnutz skrev:Lite hårt av dig men håller med i sak. Han måste ha bättre marginaler. Han gör inte tillräckligt mycket bra för att väga upp. Skärpa sig nu Hultström!Manijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Synd att Hultan tar lite förmycket tid på sig och kladdar fast ibland.Manijock skrev:Direkt efter Hultströms pajaseri så kliver Dick in och visar hur man transporterar i PP. Snabbt, rakt och kvalité ala Sörensen(utan skridskotempot möjligen).Magnutz skrev:Lite hårt av dig men håller med i sak. Han måste ha bättre marginaler. Han gör inte tillräckligt mycket bra för att väga upp. Skärpa sig nu Hultström!Manijock skrev:Dags att bänka Hultström. Skiter fullständigt i laget och leker pajas.... Det där är direkt oseriöst. In med Alsing i första PP och Norell i andra.
Men han passade ju snyggt till Bema i första PP:t då det blev 1-0 och han har räddat en puck i målgården med. Så både upp och ner hittills.