Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
Re: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
I början av matchen visade Nordlund sin nonchalanta sida då han glider fram mot en lös puck i mittzon under ett PP.
ÅK SKRIDSKOR!
Sen nu i tredje håller han fast en Brynäs spelare helt onödigt i typ en timme så det blir PP Brynäs.
Just detta jag menar. Man blir jäkla irriterad.
ÅK SKRIDSKOR!
Sen nu i tredje håller han fast en Brynäs spelare helt onödigt i typ en timme så det blir PP Brynäs.
Just detta jag menar. Man blir jäkla irriterad.
Senast redigerad av ciirree den 2014-08-28 19:50:16, redigerad totalt 1 gånger.
Jag är tämligen säker på att alla som mötte dem i BIKBOKSKOGA delar den åsikten.DIFtomppa skrev:är det bara jag som hatar systrarna Westerholm?
Ingen straff?
- Jim Morrison
Trukhno imponerar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hahahaha, Vafan. Gott att se.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Skapligt fin PP siffra nu. 9 mål av 18 försök (tror jag!)
Cmore visade iaf 8av17 mitt i PP spelet nyss.
Cmore visade iaf 8av17 mitt i PP spelet nyss.
Skönt att vi fortsätter vara svåra att slå, vi krigar hela tiden in oss i matcherna och det är precis så det ska vara. Hoppas vi kan fortsätta med det under hela SHL säsongen.
- Jim Morrison
Falk bara växer och växer.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Lee Harvey Oswald
Pojken har blandat betong i gröten, blir jobbig att möta i vinter, aj lajk ittJim Morrison skrev:Falk bara växer och växer.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag hoppas verkligen det, jag har alltid tyckt att han gör för många misstag på isen. När han väl syns på isen så är det GROVA misstag.Jim Morrison skrev:Falk bara växer och växer.
Klart han har potential att bli bra när han fått vara kvar alla år, hoppas bara att han blommar ut!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vad är ställningen?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Re: Sv: Träningsmatch: Brynäs-Djurgården 28/8 2014
TretreBOMBOM BOUCHARD skrev:Vad är ställningen?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Trukhno och Falk bäst på isen ikväll
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppas jag med. Har inte sett någon större hockeytalang hos honom föregående år.Axel_K skrev:Jag hoppas verkligen det, jag har alltid tyckt att han gör för många misstag på isen. När han väl syns på isen så är det GROVA misstag.Jim Morrison skrev:Falk bara växer och växer.
Klart han har potential att bli bra när han fått vara kvar alla år, hoppas bara att han blommar ut!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Snygg filmning av Brynäsaren där. Sånt man vinner matcher på (tyvärr).