Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
förevigtdjurgården
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Rögle BK - Djurgårdens IF 4/3 2014

Inlägg av förevigtdjurgården »

android skrev:Mikael Andersson dömer. Samma som mot Aspis. Vette tusan vad jag tycker om det.
Tyckte han var riktigt jävla dålig. Hoppas han ryckt upp sig till idag.

Vem är det som dömer Troja/Pungby-Diveskoga?
25/4-2025
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

förevigtdjurgården skrev:
android skrev:Mikael Andersson dömer. Samma som mot Aspis. Vette tusan vad jag tycker om det.
Tyckte han var riktigt jävla dålig. Hoppas han ryckt upp sig till idag.

Vem är det som dömer Troja/Pungby-Diveskoga?
Pehr Claesson. Också risig.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Har också antijinxat. 50-lapp på Rögle. Tror tyvärr att jag vinner ikväll. Aldrig haft ångest inför en tippning där jag kommer vinna. Känns skumt...
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

4 ggr pengarna på oavgjort. Mest flis i vinst på det mest sannolika. Djurgårdslogik.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
litto

Inlägg av litto »

58 minuter kvar.
Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Vinn...
Användarvisningsbild
Fiskmaesen

Inlägg av Fiskmaesen »

Örebroarn skrev:Har också antijinxat. 50-lapp på Rögle. Tror tyvärr att jag vinner ikväll. Aldrig haft ångest inför en tippning där jag kommer vinna. Känns skumt...
Då blir du väl av med din 50-lapp samtidigt som vi missar en direktplats till KS när signalen ljuder efter 60 min vid ställningen 2-2 i Ängelholm, där sedan Daniel Zaar 3.16 in i förlängingen sänker oss med ett dragskott (inte helt otagbart för Adam, såklart) där vi i Viasat-intervju någon minut senare får se Daniel Wessner fira triumfen i ett småländskt omklädningsrum med en ljummen Sofiero. Han hånler sedan och önskar oss lycka till i förkvalet.
ciirree

Inlägg av ciirree »

Laguppställningen finns uppe (orkar inte kopiera in via telen).
Lundberg in med Johner och Sörensen!
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Valium, Xanax... inget hjälper.
Användarvisningsbild
Örebroarn

Inlägg av Örebroarn »

Fiskmaesen skrev:
Örebroarn skrev:Har också antijinxat. 50-lapp på Rögle. Tror tyvärr att jag vinner ikväll. Aldrig haft ångest inför en tippning där jag kommer vinna. Känns skumt...
Då blir du väl av med din 50-lapp samtidigt som vi missar en direktplats till KS när signalen ljuder efter 60 min vid ställningen 2-2 i Ängelholm, där sedan Daniel Zaar 3.16 in i förlängingen sänker oss med ett dragskott (inte helt otagbart för Adam, såklart) där vi i Viasat-intervju någon minut senare får se Daniel Wessner fira triumfen i ett småländskt omklädningsrum med en ljummen Sofiero. Han hånler sedan och önskar oss lycka till i förkvalet.
Tack för extra ångest. Behövde det verkligen...Tack. Fick en bild av Adam som släpper bortre stolpen igen.
Användarvisningsbild
elklingo

Inlägg av elklingo »

Örebroarn skrev:
Fiskmaesen skrev:
Tack för extra ångest. Behövde det verkligen...Tack. Fick en bild av Adam som släpper bortre stolpen igen.
Bortre? Adam har väl ändå svartbälte i att släppa in på första stolpen?
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

Självklart är det förlust i sudden efter säsongens senaste kvitteringsmål samtidigt som bik tar ledningen efter slarv av trojas målis i samma spelminut.

Skador på nästan alla tongivande spelare gör att vi inte kommer hålla i förkvalet utan vi blir avsågade direkt. Skadorna kombinerat med vår ekonomi gör att vi måste satsa på enbart juniorer som alla blir snodda av NHL och färjestad. Nästa säsong sjunker vi därför som en sten och blir nedflyttade efter att ha förlorat mot hammarby i div 1 kvalet.

Ikväll börjar resan.
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Hur djävla jobbigt det här än är, så bör det vara ännu värre för bik. Det gör mig glad att tänka på.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Acke83

Inlägg av Acke83 »

minalman skrev:Hur djävla jobbigt det här än är, så bör det vara ännu värre för bik. Det gör mig glad att tänka på.
bik'are har inga känslor
Axel_K

Inlägg av Axel_K »

Acke83 skrev:
minalman skrev:Hur djävla jobbigt det här än är, så bör det vara ännu värre för bik. Det gör mig glad att tänka på.
bik'are har inga känslor
De har inga känslor, ingen tradition, ingen press och ingen passion.
De lär inte känna någonting alls!
Skriv svar