Niklas Wikegård till Fimpen: När jag säger att du ska vara på kuklängdsavstånd från motståndaren då menar jag inte Joaquin Gages utan din & det är VÄLDIGT nära.
Örebroarn skrev:Har också antijinxat. 50-lapp på Rögle. Tror tyvärr att jag vinner ikväll. Aldrig haft ångest inför en tippning där jag kommer vinna. Känns skumt...
Då blir du väl av med din 50-lapp samtidigt som vi missar en direktplats till KS när signalen ljuder efter 60 min vid ställningen 2-2 i Ängelholm, där sedan Daniel Zaar 3.16 in i förlängingen sänker oss med ett dragskott (inte helt otagbart för Adam, såklart) där vi i Viasat-intervju någon minut senare får se Daniel Wessner fira triumfen i ett småländskt omklädningsrum med en ljummen Sofiero. Han hånler sedan och önskar oss lycka till i förkvalet.
Örebroarn skrev:Har också antijinxat. 50-lapp på Rögle. Tror tyvärr att jag vinner ikväll. Aldrig haft ångest inför en tippning där jag kommer vinna. Känns skumt...
Då blir du väl av med din 50-lapp samtidigt som vi missar en direktplats till KS när signalen ljuder efter 60 min vid ställningen 2-2 i Ängelholm, där sedan Daniel Zaar 3.16 in i förlängingen sänker oss med ett dragskott (inte helt otagbart för Adam, såklart) där vi i Viasat-intervju någon minut senare får se Daniel Wessner fira triumfen i ett småländskt omklädningsrum med en ljummen Sofiero. Han hånler sedan och önskar oss lycka till i förkvalet.
Tack för extra ångest. Behövde det verkligen...Tack. Fick en bild av Adam som släpper bortre stolpen igen.
Tack för extra ångest. Behövde det verkligen...Tack. Fick en bild av Adam som släpper bortre stolpen igen.
Bortre? Adam har väl ändå svartbälte i att släppa in på första stolpen?
Självklart är det förlust i sudden efter säsongens senaste kvitteringsmål samtidigt som bik tar ledningen efter slarv av trojas målis i samma spelminut.
Skador på nästan alla tongivande spelare gör att vi inte kommer hålla i förkvalet utan vi blir avsågade direkt. Skadorna kombinerat med vår ekonomi gör att vi måste satsa på enbart juniorer som alla blir snodda av NHL och färjestad. Nästa säsong sjunker vi därför som en sten och blir nedflyttade efter att ha förlorat mot hammarby i div 1 kvalet.