Henke_F skrev:Bör inte alla som ej är medlem ställa sig tanken nu, är det inte dags att bli det i världens finaste förening. Sen vi som är medlemmar tar oss funderaren om det inte är på tiden/om man har råd att fixa Ständigt medlemskap?
Eller att ni som "bara" är medlemmar fixar familjemedlemsskap. You never know liksom.
Du menar i förebyggande syfte även om man är singel utan några barn?
Nja, tror nog ständigt är min grej då. Skall bara se efter om det rymms i säsongsbudgeten.
Medlem har man väl varit så pass länge att man säkerligen har betalat mer än om man blivit ständig medlem direkt, men tror nog vårt kära DIF behöver en klumpsumma nu mer än någonsin.
Jag menar att så promiskuösa folk är nuförtiden vet man inte alltid säkert
Nu har jag blivit medlem. Det var flera år sedan men nu kände jag att det är dags. Var det inte innan nästa säsong startar som styrelsen hade som mål att vi ska ha 10.000 medlemmar? Hjälp dom att nå målet.
Henke_F skrev:Bör inte alla som ej är medlem ställa sig tanken nu, är det inte dags att bli det i världens finaste förening. Sen vi som är medlemmar tar oss funderaren om det inte är på tiden/om man har råd att fixa Ständigt medlemskap?
Eller att ni som "bara" är medlemmar fixar familjemedlemsskap. You never know liksom.
Du menar i förebyggande syfte även om man är singel utan några barn?
Nja, tror nog ständigt är min grej då. Skall bara se efter om det rymms i säsongsbudgeten.
Medlem har man väl varit så pass länge att man säkerligen har betalat mer än om man blivit ständig medlem direkt, men tror nog vårt kära DIF behöver en klumpsumma nu mer än någonsin.
Jag menar att så promiskuösa folk är nuförtiden vet man inte alltid säkert
Sent from my iPad using Tapatalk
Så lösaktig är inte jag så pröjsade in och uppgraderade till ständigt medlemsskap nyss iaf =)
Väntar nog tills jag får kortet tills man uppdaterar symbol där under nickname.