Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Re: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Snart måste deras målis byta bröstplatta... alla jävla puckar går EXAKT i magen på honom!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Fruktansvärd ickehockey vi får möta. Skoja-Sjungby är helt utan spel. De väntar bara på nästa snurrfint/annat random sjabbel från oss.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Vi är så otroligt uddlösa offensivt att det fan är skrattretande 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fan vilket flyt de har.
- reservjesus
Det är svårt att vara målvakt när man möter DIF.
clowns to the left of me, jokers to the right
Haha fyfan för Pettersson och Gustafssons skott. Så fantastiskt jävla usla att det knappt går att beskriva.
- Jim Morrison
Vi får möta 1-3-1 hockeyn i varje jävla match i den här serien. Verkar speciellt komma från dom allra pissigaste hålorna dock.Magnutz skrev:Fruktansvärd ickehockey vi får möta. Skoja-Sjungby är helt utan spel. De väntar bara på nästa snurrfint/annat random sjabbel från oss.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Alltså Timmy... skottförbud snart? Antingen blockeras det eller sitter i plexit. VARJE gång. Gustafssons sitter ju i alla fall på mål.. Även om det inte är direkt farligt heller.
Men vi har fan otur som ligger under. Troja har väl haft en målchans och vi 7-8 stycken.
Men vi har fan otur som ligger under. Troja har väl haft en målchans och vi 7-8 stycken.
Expert.
Re: Sv: Troja-Ljungby - Djurgårdens IF 6/12
Faktist troja som ligger bra i skott linjen.. sen kan man diskutera om man ska skjuta eller ej.SkönaDjurgårn skrev:Timmy skjuter hälften så bra som min morsa. Och nej, hon har aldrig spelat hockey.
Matchen lika fantastisk som vanligt, fan vad bitter man blir.
har troja skjutit 9 skott?? låter mycket
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Hur kan Troja haft nio skott? Vart har dom hittat dom?
Expert.
Det gäller bara att spelarna inte blir stressade och förbannade, då kan det sluta illa
- Jim Morrison
I Troja-Ljungbys statistikbås.SirDIFalot skrev:Hur kan Troja haft nio skott? Vart har dom hittat dom?
Det är ju lite lustigt det här med skotten, förut har dom ju skjutit metervis utanför men idag sitter majoriteten rätt i kistan på deras målis? Om dom fortsätter att skjuta bara så får dom säkert en snedträff snart som lurar målvaktem tillräckligt... 

- norrlandsgold
Kentta skrev:Haha fyfan för Pettersson och Gustafssons skott. Så fantastiskt jävla usla att det knappt går att beskriva.
Glöm inte Åberg som siktar på handskar

Det finns bara ett mål.. Träffa det!