Säsongskort 2011/2012

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Pogue Mahone
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: Säsongskort 2011/2012

Inlägg av Pogue Mahone »

Jo nu var det inte jag som frågade ang säsongskort. Det jag menade var bara att man kan skippa de spydiga kommentarerna till de som vill köpa ett säsongskort till hockeyn finns bättre sätt att säga välkommen.
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Pogue Mahone skrev:Jo nu var det inte jag som frågade ang säsongskort. Det jag menade var bara att man kan skippa de spydiga kommentarerna till de som vill köpa ett säsongskort till hockeyn finns bättre sätt att säga välkommen.
"Det finns inga dumma frågor... Bara dumma människor." Det är ett rätt passande uttryck ibland.
Jag själv har inte besvarat allt så trevligt de gånger som jag svarat på idiotiska och meningslösa inlägg, och anledningen till detta är att jag blir enormt trött på vissa som varken kollar på biljettsidan, sin mail eller pratar med vänner innan de börjar bombardera forumet med frågor som de fått svar på omedelbart om några sekunder hade lagts ner på att leta lite.
Att fråga här på forumet när t.ex. sista dagen för att förnya sitt säsongskort är, är en lika dum fråga som att fråga vilken som är Argentinas huvudstad, för att svaret får man själv med hjälp av att skriva två meningar i princip, och därför är frågan helt onödig i sammanhanget.
Pogue Mahone

Inlägg av Pogue Mahone »

Jo det är väl självklart man kan tycka att folk borde kunna ta reda på hur de köper säsongskort utan att fråga på forumet, men! om de nu frågar på forumet och aldrig har köpt ett säsongskort innan och inte har gått på så många matcher tycker jag det är bättre att hålla tyst än att ge dem dryga svar tillbaks då de kanske känner att; "fan det var inte denna känslan jag ville få när jag skulle köpa mitt första säsongskort för DIF" håller ni inte med?

Tycker iaf det är värt att tänka på.

Nog om detta nu. tack
- "Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger"
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Pogue Mahone skrev:Jo det är väl självklart man kan tycka att folk borde kunna ta reda på hur de köper säsongskort utan att fråga på forumet, men! om de nu frågar på forumet och aldrig har köpt ett säsongskort innan och inte har gått på så många matcher tycker jag det är bättre att hålla tyst än att ge dem dryga svar tillbaks då de kanske känner att; "fan det var inte denna känslan jag ville få när jag skulle köpa mitt första säsongskort för DIF" håller ni inte med?

Tycker iaf det är värt att tänka på.

Nog om detta nu. tack
Nu var det ju faktiskt så att han skulle förnya sitt säsongskort.
Om man inte då klarar av att ta in infon man får i ett tiotal mail och det som står på hemsidan får man nog räkna med att bli dumförklarad på forumet.

Situationen hade ju varit helt annorlunda om han ville köpa ett nytt säsongskort och har frågor och funderingar om det.
DIF!
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Hur många finns det kvar till klacken? Haft säsongskort ett par år men förnyade inte och har inte en krona nu. Har pengar som väntar så frågan är om man ska våga vänta på dem...
Användarvisningsbild
Oulf

Inlägg av Oulf »

Någon som vet hur många säsongskort som sålts totalt?
"Vi älskar er, vi lever med er glädje och sorg! Vi sjunger och vi blöder på gator o på torg!"
Djurgårdens IF - Stockholms stolthet
Mash

Inlägg av Mash »

Skywalker skrev:Hur många finns det kvar till klacken? Haft säsongskort ett par år men förnyade inte och har inte en krona nu. Har pengar som väntar så frågan är om man ska våga vänta på dem...
http://difhockey.se/sasongskortskartan.php

Aktiv är så gott som slut, räknar med att klacken är slut innan månadsskiftet. Vet inte exakta summan men annars är det bara räkna dom röda ''stolarna'' på länken ovanför :D
Användarvisningsbild
carne

Inlägg av carne »

Oulf skrev:Någon som vet hur många säsongskort som sålts totalt?
Nej, men läste runt lite på svenskafans forumen så hade en kille skrivit och frågat hur det gått med försäljningen av hockey säsongsplåtar. Svaret blev:

"Hej
Försäljningen har gått mycket bra. Vet ej i exakt antal men vi har sålt för mer än 1,5 miljon mer i pengar än förra året. Gissningsvis är vi cirka 400 fler än förra året.
Mvh
Janne"
No Rules In The Animal Kingdom
Användarvisningsbild
Edin

Inlägg av Edin »

carne skrev:
Nej, men läste runt lite på svenskafans forumen så hade en kille skrivit och frågat hur det gått med försäljningen av hockey säsongsplåtar. Svaret blev:

"Hej
Försäljningen har gått mycket bra. Vet ej i exakt antal men vi har sålt för mer än 1,5 miljon mer i pengar än förra året. Gissningsvis är vi cirka 400 fler än förra året.
Mvh
Janne"
Det här är ju rena julafton...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Edin skrev:
carne skrev:

"Hej
Mvh
Janne"
Det här är ju rena julafton...
Minst sagt...
MrMadhawk skrev: Intressant detta ur Malmösynvinkel.
Nu kommer nämligen luckan för det jag har berättat för er i över en månads tid. Stefan Lassen.
Den danska backen är nu en av tio backar. Och då ska ni veta att han redan förra säsongen hade problem att ta en plats i laget.
Oavsett vad som sagts, så tror jag det nu ligger väldigt nära till hands att han kommer lämna Djurgården.
Snart i Malmös tröja? Jag tror det.
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Mash skrev:
Skywalker skrev:Hur många finns det kvar till klacken? Haft säsongskort ett par år men förnyade inte och har inte en krona nu. Har pengar som väntar så frågan är om man ska våga vänta på dem...
http://difhockey.se/sasongskortskartan.php

Aktiv är så gott som slut, räknar med att klacken är slut innan månadsskiftet. Vet inte exakta summan men annars är det bara räkna dom röda ''stolarna'' på länken ovanför :D
Är den där uppdaterad? Suger att vara fattig just nu...
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Ja den länken var uppdaterad.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Jag/vi sitter på rad 9 i det gula området. Kul att se att vi är omringade av säsongare detta år, så var det inte förra året.

Rad 8 verkar vara ledigt på aktiv, det lär vara rätt bra och prisvärda platser.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
inloss

Inlägg av inloss »

70 platser kvar på aktiv! :D
Känns jävligt bra!
"Whatever you want"
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Stocky skrev:Ja den länken var uppdaterad.
Okej. Tänkte fel, det är ju aktiv som syns på länken. Någon som har koll på hur mycket det är kvar i klacken?
Låst