Det måste vara derbyna han menar, för annars har inte heller jag sett till de här "alla slagsmålen på matcherna".AMMC skrev:Hur många är de här "alla slagsmålen på matcherna" som du sett? Och vilka?Rufus skrev:Dessutom är jag trött på alla de här slagsmålen på matcherna som leder till att DIF Hockey får betala stora böter, framförallt i derbysammanhang (jag vill inte ens tala om 22/12).
Det låter som att det är vanligt förekommande. Jag undrar framförallt eftersom jag missat två hemmamatcher de senaste två åren och kan räkna alla slagsmål jag sett på mina tummar.
K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Re: K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Jo det var mer det jag menade. Inte alla som i "massor" utan mer alla som i alla, dvs de slagsmål som hände. Det jag ville säga var i alla fall att det är synd at sånt händer.Caveman skrev:Det måste vara derbyna han menar, för annars har inte heller jag sett till de här "alla slagsmålen på matcherna".AMMC skrev:Hur många är de här "alla slagsmålen på matcherna" som du sett? Och vilka?Rufus skrev:Dessutom är jag trött på alla de här slagsmålen på matcherna som leder till att DIF Hockey får betala stora böter, framförallt i derbysammanhang (jag vill inte ens tala om 22/12).
Det låter som att det är vanligt förekommande. Jag undrar framförallt eftersom jag missat två hemmamatcher de senaste två åren och kan räkna alla slagsmål jag sett på mina tummar.
På ett sätt ska det bli skönt att gå in helt förutsättningslöst inför en match. Lämna nervositeten hemma.
Dags att visa att åtminstone vi på läktaren aldrig viker ner oss. Kaoz från start!
Dags att visa att åtminstone vi på läktaren aldrig viker ner oss. Kaoz från start!

Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
... Inatt drömde jag att Jimmie Ölvestad gjorde en comeback efter sin skada och satte 1 mål samt spelade fram spelade fram Widing till 1 (och han satte den)
#hoppashoppashoppas
(=
#hoppashoppashoppas
(=
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
K4: Djurgårdens IF - Luleå HF, 14/3 2011
Idag krävs det drastiska åtgärder för vinst.
0-6 samtliga mål p.g.a en fladdrande Owuya.
Heja!
0-6 samtliga mål p.g.a en fladdrande Owuya.
Heja!
Född till sportchef.
Sedan det infördes "bäst av sju matcher" i slutspelet har inget lag förlorat efter att ha haft en ledning med 3-0 i matcher. MEN ett lag har tappat ett 3-0 läge: Luleå! Ikväll får vi visa dem att det är något som är helt typskt just Luleå, dvs leder Luleå med 3-0 i matcher blir det alltid 3-3 innan matchserien avgörs.
http://www.dn.se/sport/ishockey/finallag-i-brygga
http://www.dn.se/sport/ishockey/finallag-i-brygga
-
- Säsongskort: Ja
jag kommer på matchen ikväll åker ända från eskilstuna....nu jävlar ska de sjungas på hovetkotten skrev:På ett sätt ska det bli skönt att gå in helt förutsättningslöst inför en match. Lämna nervositeten hemma.
Jag hoppas vi får se Lassen i målet idag, skulle vara uppfriskande. Mark får gärna lira center och josef kliver upp som forward. Lite nytänk nu Hardy!
I övrigt hoppas jag vi kan runda av denna säsong med att tacka grabbarna på isen för visat intresse.
I övrigt hoppas jag vi kan runda av denna säsong med att tacka grabbarna på isen för visat intresse.

Jag är inte arg, och inte besviken.
-
Någonting nytt om sjukdomarna på #51 och #32 ? Spelar de idag?
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Man vet hur stor risken är att säsongen är slut ikväll, men ändå så kommer man bli lika besviken som man hade varit om vi förlorade i sudden med 4-3 i matcher. Sjukt jobbigt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Äh, något lag måste vända trenden och vända 0-3 till 4-3. Att vi gör det är absolut inte omöjligt, även fast jag såklart inte har några förhoppningar kvar längre.
Avskaffa tre mot tre.
Med facit i hand så är det ju inte helt omöjligt att vända detta. Prov på detta har vi ju derbyna som ett klockrent exempel, och då blev i totalt utspelade i de två första matcherna.
Jag är inte arg, och inte besviken.
-
För att lirka sig ur det här minst sagt prekära läget krävs det ett mirakel värdigt DIF Fotboll hösten 2009.
Lösningen kanske är att Mattias Jonson får snöra på sig grillorna?

”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
- -daniel-
Kanske räcker om #19 kommer tillbaka; alltid tyckt att han och Jonson har en ganska lik spelstil.Wainscotting skrev:För att lirka sig ur det här minst sagt prekära läget krävs det ett mirakel värdigt DIF Fotboll hösten 2009.

Nu tror jag faktiskt att Jimmie spelar i kväll, men han har ju inget matchtempo i kroppen så kan knappast ställa några som helst krav.