Samma regler gäller fortfarande, de tio bästa går vidare till kvartsfinalerna, de fem bästa till en eventuell semi och de två bästa till en eventuell final.
Då är väl frågan om poängen ska nollställas eller inte till kvarten...?
Poängen ska absolut INTE nollställas
Nädå, inte bara för att jag tillfälligt ligger i topp men jag ser ingen anledning till att nollställa poängen. Någon fördel ska väl dom som tippat bäst ha?
För att förtydliga då.
Tipstävlingen avslutas när Djurgården spelat klart för säsongen?
Senast redigerad av jensa85 den 2010-03-07 22:32:51, redigerad totalt 1 gånger.
Samma regler gäller fortfarande, de tio bästa går vidare till kvartsfinalerna, de fem bästa till en eventuell semi och de två bästa till en eventuell final.
Tycker jag låter bra.
Självklart ska poängen nollställas! *Mer spänning*
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Nädå, inte bara för att jag tillfälligt ligger i topp men jag ser ingen anledning till att nollställa poängen. Någon fördel ska väl dom som tippat bäst ha?
För att förtydliga då.
Tipstävlingen avslutas när Djurgården spelat klart för säsongen?
Oväntat att det där kommer från en ledares synvinkel då
Nämen, seriöst så håller jag med. Annars har de som ligger i topp tippat sådär bra förgäves.
Slutgiltiga regler: Tävlingen avslutas när Djurgården åker ur slutspel. De 10 bästa går vidare till kvartsfinal, de fem bästa till en eventuell semi, och de två bästa till en eventuell final.
jensa85 skrev:
& för att skruva till det ytterligare tycker jag vi vänder på placeringarna 1-3
Äh, nolla hela skiten, då blir det ju som att gå in i ett slutspel.
Helt nya förutsättningar..
Ämen, du får ni väl ge er. Om ni är seriösa nu så kommer jag att söka upp er och trycka upp en lusballe i näsan. Jag lovar
Haha. Efter lite eftertanke så tycker jag likt jag skrev lite längre upp att som precis som på riktigt ska poängen nollställas och i slutändan har vi en slutlig tipsmästare efter slutspelet och en grundspelsmästare. Också precis som på riktigt.
På det viset blir slutomgångarna i grundspelet mer intressant i tipstävlingen om "TIPSMÄSTARE GRUNDSPEL" står på spel