Den har ju funkat rätt skapligt om man säger så..
För DIF kanske följande skulle passa:
"No more chicken shit"
Annars får vi göra en egen variant om det hela fortsätter med samma miserabla utveckling:sensei skrev:
"No more chicken shit"
När jag tänker på det så får JJ gärna bli inspirerad av "ET" eller "Närkontakt av tredje graden" och kliva ombord på ett jävla rymdskepp och lämna planeten...JohanPez skrev:Eller varför inte Fuglesang?Rogga skrev:Det hade ju varit bättre om det hade varit Gagarin eller Neil Armstrong som inspirerat den fan..Lee Harvey Oswald skrev:minalman skrev:James Cameron och Djurgården har ett gemensamt intresse. http://m.expressen.se/nyheter/james-cam ... ste-punkt/
-Att nå botten har aldrig känts så bra
Det är alltså Cameron som inspirerat JJ
Det är fan vi som är överallt. Från rymden till de djupaste av avgrunder. Hör ni det gnaget?!
Ja, personligen ser jag det nog som minst lika betydelsefullt som att vinna SM-guld som att ta sig upp ur kvalet, om inte mer. Att hamnat där vi hamnat trodde man aldrig var en möjlighet, men man har lärt sig att aldrig ta någoting för givet.Horace skrev:Hoppas ni får känna på hur det är att överleva en kvalserie...tror inte ni förstår vilken lättnade det är att klara kontraktet (har dragit paralleller till SM-guld personligen).Amadeus skrev:Tack!A.C.A.B skrev:Tjena
Håller själv på LHC och är djävligt tacksam att vi slapp detta helvete.
Hoppas att ni fixar detta för jag ser hellre DIF i ES än några av dom andra lagen.
Alltid kul att komma till hovet på match, en djävla skillnad mot Ängelholm.
Lycka Till Nu
Ja herregud, var glad att du slipper detta helvete. För detta är inte ett kval, utan ett rent helvete som tär i en varje vaken sekund. Trodde aldrig ishockey kunde få en att må så här dåligt. Men som du säger, hoppas vi ses nästa säsong.
Inget snack om saken, DIF hör hemma i ES och ni behövs...
Kan ge mig fan på att om vi håller oss kvar så kommer några jönsar försöka storma isen.Amadeus skrev:Ja, personligen ser jag det nog som minst lika betydelsefullt som att vinna SM-guld som att ta sig upp ur kvalet, om inte mer. Att hamnat där vi hamnat trodde man aldrig var en möjlighet, men man har lärt sig att aldrig ta någoting för givet.Horace skrev:Hoppas ni får känna på hur det är att överleva en kvalserie...tror inte ni förstår vilken lättnade det är att klara kontraktet (har dragit paralleller till SM-guld personligen).Amadeus skrev:Tack!A.C.A.B skrev:Tjena
Håller själv på LHC och är djävligt tacksam att vi slapp detta helvete.
Hoppas att ni fixar detta för jag ser hellre DIF i ES än några av dom andra lagen.
Alltid kul att komma till hovet på match, en djävla skillnad mot Ängelholm.
Lycka Till Nu
Ja herregud, var glad att du slipper detta helvete. För detta är inte ett kval, utan ett rent helvete som tär i en varje vaken sekund. Trodde aldrig ishockey kunde få en att må så här dåligt. Men som du säger, hoppas vi ses nästa säsong.
Inget snack om saken, DIF hör hemma i ES och ni behövs...
duger denna?fillefilander skrev: Är det nån som kan slipa på en ramsa mot Fahlander och Conny Strömberg?
Haha, ja den fick du till bra.-daniel- skrev:duger denna?fillefilander skrev: Är det nån som kan slipa på en ramsa mot Fahlander och Conny Strömberg?
Conny Strömberg åker åttor runt våra koner
Fahlander står och viftar med sina miljoner
Spelarna i Djurgården pissar som vanligt på fansen
Järlan & Mats Larsson borde sättas i en bur på skansen
Heja Heja Heja ÖSK
...ellersensei skrev:Florida panthers körde en rätt skön kampanj som kallas "We see red".
Den har ju funkat rätt skapligt om man säger så..
För DIF kanske följande skulle passa:
"No more chicken shit"
Byt ut efterfest mot leversvikt. Inte vill jag ge Conny någon orsak att hålla efterfest, då är han ju glad.fillefilander skrev:Hittade en som BIK Karlskoga tydligen brukar köra "Efterfest hos Conny, ja det är efterfest hos Conny, efterfest hos Conny, ja det är efterfest hos Conny!"
Jag gillar det jag hör! Bra lag behöver sköna individer.pulverapa skrev:Känner en snubbe i Tyskland som spelat ihop med Conny där. "Sick dangler" var hans ord. Han har också bjudit på några smaskiga festhistorier. Conny spelade på sig själv som skytteligavinnare (även där alltså ) och för pengarna han vann bjöd han på tidernas lagfest efter säsongen.
Conny Strömberg är helt fantastisk. Han förtjänar inga hån-ramsor, bara hyll.pulverapa skrev:Känner en snubbe i Tyskland som spelat ihop med Conny där. "Sick dangler" var hans ord. Han har också bjudit på några smaskiga festhistorier. Conny spelade på sig själv som skytteligavinnare (även där alltså ) och för pengarna han vann bjöd han på tidernas lagfest efter säsongen.