DIFLuWi skrev: ↑2025-04-25 21:36:57
Ni vet de gångerna man sitter där och är helt tom, ångest, bara är ledsen.
Man funderar, varför gör vi det här? Varför lägger jag så mycket energi och känslor?
Det här. Det här är varför.
Tänk på mig då, sitter själv, har ingen med mig, får bearbeta allt själv, forumet är guld värt för mig.
Man funderar, varför gör vi det här? Varför lägger jag så mycket energi och känslor?
Tänk på mig då, sitter själv, har ingen med mig, får bearbeta allt själv, forumet är guld värt för mig.
We love you, inte lika mkt som Krüger men du är där nånstans mellan Grewe och Rensfeldt.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Vikas skrev: ↑2025-04-25 20:57:51
Nån som såg Mika på läktaren?
Mika, Tom Nilsson, Sundin, challe, fan alla är på plats.
Tom tillhör oss! Superback!
I kropp kanske, i hjärta är han vår. Och det kan ni aldrig ändra på.
Så är det nog och skall vara. Men han gör det jävligt bra hos oss och trivs!
men wtf, get out, ingen bryr sig om dina inlägg! gtfo. Vi är Djurgårn! Det var djurgårdsväder idag, som alla dagar!
Ontopic, vilken härlig känsla, vinna över AIK i HA slutspel! Ser man tillbaka var ju ssk serien en mycket mycket svårare serie...får nästan lite ptsd där;)
Du är alltid välkommen ner kompis, det finns några kalla med dit namn på.
Alltid. Oavsett.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Den här tråden borde pinnas på forumet. Fan, så vi under säsongen har tjafsat mycket, kallat varandra för saker, spelare som blivit kallade saker... och här är vi, bara kärlek!
Sitter som fullvuxen karl och gråter glädjetårar om och om igen. Fy fan vilken underbar kväll!
Tack för i år grabbar väldigt mycket känslor just nu jag har halvt hållit mig i från forumet i slutspelet. Jag trodde hela vägen på detta lag men ångesten man hade under hela slutspelet var väldigt jobbigt!
Janzoo skrev: ↑2025-04-25 21:49:51
Den här tråden borde pinnas på forumet. Fan, så vi under säsongen har tjafsat mycket, kallat varandra för saker, spelare som blivit kallade saker... och här är vi, bara kärlek!
Sitter som fullvuxen karl och gråter glädjetårar om och om igen. Fy fan vilken underbar kväll!
Janzoo skrev: ↑2025-04-25 21:49:51
Mika, Tom Nilsson, Sundin, challe, fan alla är på plats.
Tom tillhör oss! Superback!
I kropp kanske, i hjärta är han vår. Och det kan ni aldrig ändra på.
Så är det nog och skall vara. Men han gör det jävligt bra hos oss och trivs!
men wtf, get out, ingen bryr sig om dina inlägg! gtfo. Vi är Djurgårn! Det var djurgårdsväder idag, som alla dagar!
Ontopic, vilken härlig känsla, vinna över AIK i HA slutspel! Ser man tillbaka var ju ssk serien en mycket mycket svårare serie...får nästan lite ptsd där;)
Dryg Stockholmare? Visa lite ödmjukhet. Jag har visat respekt i detta forum! Välkommen till vårat: rakapuckar.com , om du visar oss respekt!