Pelle Prestberg var min idol innan jag visste bättreMattebo skrev:Jag håller med. Det finns gränser som inte borde överskridas.Don66-2 skrev:Japp, NÄSTAN lika illa som när Franzén hängde på sig vår sköld!SirDIFalot skrev:Pelle Prestberg i en DIF-tröja skulle nog vara "droppen" för den del supportrar, framför allt vissa äldre.Rocky3000 skrev:Pelle Prestberg kan förstärka Rögle. Han är är klubblös för tillfället. Skulle vara coolt att se vad han skulle kunna bidra med i denna DIF-trupp, typ en Linkan-karaktär injektion skulle jag tro.
Prestberg är sådan lirare man hatar att möta, men att ha en sådan lirare i ens egna lag, ja tack!
Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlägget
-
Skidlöparn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första inlä
- diftobbe89
Det där var nästan droppen, att du ens nämner det namnet som ett ''coolt'' nyförvärv borde vara avgång från forumet med omedelbar verkan. Skäms RockyRocky3000 skrev:Pelle Prestberg kan förstärka Rögle. Han är är klubblös för tillfället. Skulle vara coolt att se vad han skulle kunna bidra med i denna DIF-trupp, typ en Linkan-karaktär injektion skulle jag tro.
Prestberg är sådan lirare man hatar att möta, men att ha en sådan lirare i ens egna lag, ja tack!
Spela fult
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Haha Rocky för fan... 
Haha, alltså. Jag kan fan inte avgöra om Rocky driver med oss eller om han menar allvar.
- SirDIFalot
Han har hållit på för många år för att "driva". Ingen skulle kunna hålla masken så länge.Heaty skrev:Haha, alltså. Jag kan fan inte avgöra om Rocky driver med oss eller om han menar allvar.
Expert.
-
1962FenderStrat
Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
- SirDIFalot
ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
Expert.
-
1962FenderStrat
SirDIFalot skrev:ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
Ja, enl. Galenhökens källor ja. Det är väl dock inget som officiellt kommunicerats.
- SirDIFalot
Japp, men det har väl inte hänt någonting senaste veckorna som gjort att det verkar som att Sam blir kvar här. Undra mest vad som framkallade ditt "ändå", typ trots vad? Men det kanske inte låg något speciellt bakom det?1962FenderStrat skrev:SirDIFalot skrev:ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
Ja, enl. Galenhökens källor ja. Det är väl dock inget som officiellt kommunicerats.
Expert.
-
1962FenderStrat
SirDIFalot skrev:Japp, men det har väl inte hänt någonting senaste veckorna som gjort att det verkar som att Sam blir kvar här. Undra mest vad som framkallade ditt "ändå", typ trots vad? Men det kanske inte låg något speciellt bakom det?1962FenderStrat skrev:SirDIFalot skrev:ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
Tänkte mest på att man spelat honom ganska flitigt på sistone, inga bänkningar, och en del PP-spel. Det var då jag började tvivla om MadHawk va ute och cyklade men nu känns det uppenbart att han är rätt ute. Är han inte skadad idag, så är ter sig denna Healthy Scratch väldigt misstänksam.
-
jensa öhling
Sam spelade ut sig ur laget mot Karlskrona. Hoppas han lämnar. Jätteflopp.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Känns lite så.jensa öhling skrev:Sam spelade ut sig ur laget mot Karlskrona. Hoppas han lämnar. Jätteflopp.
-
1962FenderStrat
Sams fru/gf skrev på Twitter igår: "Budapest, why not?" Vet inte om det är relevant.
Re: Sv: Silly-season 2013-2014 ständigt uppdaterat i första
Spontant känns det ju bara som en enda sak och det är en flytt!1962FenderStrat skrev:Sams fru/gf skrev på Twitter igår: "Budapest, why not?" Vet inte om det är relevant.
Bobbo Petersson står ju som nummer 96 på Swestats. Dahlström står ju inte med alls och när Bobbo va på lån hade han nummer 6. Nåt som Swestats bara skrivit fel eller är han på ingång kanske?