Rocky3000 skrev:Pelle Prestberg kan förstärka Rögle. Han är är klubblös för tillfället. Skulle vara coolt att se vad han skulle kunna bidra med i denna DIF-trupp, typ en Linkan-karaktär injektion skulle jag tro.
Prestberg är sådan lirare man hatar att möta, men att ha en sådan lirare i ens egna lag, ja tack!
Pelle Prestberg i en DIF-tröja skulle nog vara "droppen" för den del supportrar, framför allt vissa äldre.
Japp, NÄSTAN lika illa som när Franzén hängde på sig vår sköld!
Jag håller med. Det finns gränser som inte borde överskridas.
Pelle Prestberg var min idol innan jag visste bättre
Rocky3000 skrev:Pelle Prestberg kan förstärka Rögle. Han är är klubblös för tillfället. Skulle vara coolt att se vad han skulle kunna bidra med i denna DIF-trupp, typ en Linkan-karaktär injektion skulle jag tro.
Prestberg är sådan lirare man hatar att möta, men att ha en sådan lirare i ens egna lag, ja tack!
Det där var nästan droppen, att du ens nämner det namnet som ett ''coolt'' nyförvärv borde vara avgång från forumet med omedelbar verkan. Skäms Rocky
1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.
Ja, enl. Galenhökens källor ja. Det är väl dock inget som officiellt kommunicerats.
Japp, men det har väl inte hänt någonting senaste veckorna som gjort att det verkar som att Sam blir kvar här. Undra mest vad som framkallade ditt "ändå", typ trots vad? Men det kanske inte låg något speciellt bakom det?
1962FenderStrat skrev:Ok, Sam inte uttagen till dagens match, inte ens extra. Är han på väg bort ändå?
ändå? Man har väl försökt få bort honom under en längre tid om jag fattat det rätt.
Ja, enl. Galenhökens källor ja. Det är väl dock inget som officiellt kommunicerats.
Japp, men det har väl inte hänt någonting senaste veckorna som gjort att det verkar som att Sam blir kvar här. Undra mest vad som framkallade ditt "ändå", typ trots vad? Men det kanske inte låg något speciellt bakom det?
Tänkte mest på att man spelat honom ganska flitigt på sistone, inga bänkningar, och en del PP-spel. Det var då jag började tvivla om MadHawk va ute och cyklade men nu känns det uppenbart att han är rätt ute. Är han inte skadad idag, så är ter sig denna Healthy Scratch väldigt misstänksam.
Bobbo Petersson står ju som nummer 96 på Swestats. Dahlström står ju inte med alls och när Bobbo va på lån hade han nummer 6. Nåt som Swestats bara skrivit fel eller är han på ingång kanske?