Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
Grewe dippade ju fullständigt efter sitt fina slutspel i HA. Har han en chans att hitta tillbaka eller tror ni han är slut?
Säsongen 2026/27
SHL han hinner inte med och tyngre backar
Mja det är nog över vi har ju redan 1 Ankare till båten i o med Hank !
Nogon månad sedan figurerade nått mummel om SSK men efter som inget förmedlats så tog jag det får ” mummel”
The DIF ONE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Kom inte ihåg vad för skada, men en sådan som var besvärlig tycks jag ha uppfattat mellan raderna.
Ljumskarna?
En skadefri Grewe kan absolut ta plats i ett bra SHL lag.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 2026/27
BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-05-18 11:12:45Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Kom inte ihåg vad för skada, men en sådan som var besvärlig tycks jag ha uppfattat mellan raderna.
Ljumskarna?
En skadefri Grewe kan absolut ta plats i ett bra SHL lag.
Vad gör Ahlen nuförtiden? Värvade vi tillbaks Hank som väl folk + klubben inte tyckte höll SHL-nivå när han skeppades så kan väl vi ta tillbaka parhästen med och Honken kan ju vara spelande tränare så vi får Hank-Honk-Ahlen linan som 4:e igen.
Bör finnas bra löneutrymme för tre spetsiga linor då.
Nu var det där mest fånerier från min sida för jag tycker Hank-värvningen är aningen konstig. Som maskot/kulturbärare "Personen" älskar vi alla honom. Men håller han SHL-nivå?
Jaja, hoppas både han och Grewe tillåts/beordrars i sina roller att smälla på i varje närkamp.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*