Säsongen 2026/27
Säsongen 2026/27
Grewe dippade ju fullständigt efter sitt fina slutspel i HA. Har han en chans att hitta tillbaka eller tror ni han är slut?
Säsongen 2026/27
SHL han hinner inte med och tyngre backar
Mja det är nog över vi har ju redan 1 Ankare till båten i o med Hank !
Nogon månad sedan figurerade nått mummel om SSK men efter som inget förmedlats så tog jag det får ” mummel”
The DIF ONE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2026/27
Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Kom inte ihåg vad för skada, men en sådan som var besvärlig tycks jag ha uppfattat mellan raderna.
Ljumskarna?
En skadefri Grewe kan absolut ta plats i ett bra SHL lag.
För att vara en felbyggd trupp av Bosse måste man ju ändå säga att han gjort det jävligt bra.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongen 2026/27
BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-05-18 11:12:45Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Kom inte ihåg vad för skada, men en sådan som var besvärlig tycks jag ha uppfattat mellan raderna.
Ljumskarna?
Vad gör Ahlen nuförtiden? Värvade vi tillbaks Hank som väl folk + klubben inte tyckte höll SHL-nivå när han skeppades så kan väl vi ta tillbaka parhästen med och Honken kan ju vara spelande tränare så vi får Hank-Honk-Ahlen linan som 4:e igen.
Bör finnas bra löneutrymme för tre spetsiga linor då.
Nu var det där mest fånerier från min sida för jag tycker Hank-värvningen är aningen konstig. Som maskot/kulturbärare "Personen" älskar vi alla honom. Men håller han SHL-nivå?
Jaja, hoppas både han och Grewe tillåts/beordrars i sina roller att smälla på i varje närkamp.
*Förbjud trummor på våra hemmamatcher!*
- DIF_Soldier
Säsongen 2026/27
Disciplinnämnden skrev: ↑2026-05-18 11:52:30BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-05-18 11:12:45Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Ljumskarna?
Vad gör Ahlen nuförtiden?
Det var nånstans det pressmeddelandet som var början på slutet:
2018-04-17
"Vi från Djurgården vill tacka Joacim Eriksson, William Lagesson, Patrik Lundh, Linus Johansson, Markus Ljungh, René Bourque och Mikael Ahlén."
Början på säsonger med en radda spetsspelare som lirade en säsong och drog vidare. Ingen kontinuitet på viktiga positioner.
Lilja, Bemström, Berglund, Nardella, Sörensen, Cederqvist.
Säg den glädje som varar
Säsongen 2026/27
Tycker nog att Grewe hänger med, sett till fart och skridskoåkning.. Det han faller på är att han har alldeles för dålig spelförståelse och tar dåliga, slarviga och långsamma beslut med pucken.
Skulle passa bra i BIK Karlskoga
Säsongen 2026/27
Om Grewe kan köpa sin roll som en fysisk jobbig jävel är han bra, alla lag behöver en resticka. Men när han ska börja hålla på och dribbla med pucken så går det åt helvete.SkallePer skrev: ↑2026-05-18 15:01:31Tycker nog att Grewe hänger med, sett till fart och skridskoåkning.. Det han faller på är att han har alldeles för dålig spelförståelse och tar dåliga, slarviga och långsamma beslut med pucken.
Skulle passa bra i BIK Karlskoga
Säsongen 2026/27
Sen gick vi till final den säsongen som kom. Där det långsiktiga bygget skulle vara kring två supercentrar i Ante och Josef(det gick väl sådär med facit).DIF_Soldier skrev: ↑2026-05-18 14:31:54Disciplinnämnden skrev: ↑2026-05-18 11:52:30BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2026-05-18 11:12:45Har jag förstått det hela rätt har han varit skadad mer eller mindre hela denna säsong.
Ljumskarna?
Vad gör Ahlen nuförtiden?
Det var nånstans det pressmeddelandet som var början på slutet:
2018-04-17
"Vi från Djurgården vill tacka Joacim Eriksson, William Lagesson, Patrik Lundh, Linus Johansson, Markus Ljungh, René Bourque och Mikael Ahlén."
Början på säsonger med en radda spetsspelare som lirade en säsong och drog vidare. Ingen kontinuitet på viktiga positioner.
Lilja, Bemström, Berglund, Nardella, Sörensen, Cederqvist.
Fram till covid byggde Jocke bra lag som överpresterade med stor stockholmsnknytning och i stort sett bara svenskar i laget vilket var väldigt imponerande då. Sen tappade han helt kompassen kring coronan.
Säsongen 2026/27
Djurgårn HALLÅ?!?! Djurgårn HALLÅ?!?!? Snacka om likvaka....
Säsongen 2026/27
Tittade lite på hockey vm när norge spelade och vare sig Salsten eller Pettersen gör inte speciellt mycket väsen av sig. Spelar i tredje och fjärde kedjan i ett mediokert Norge. Sen är det konstigt att inte Frondell tar plats i detta dåliga Sverige. Särskilt tredje kedjan är helt värdelös där skulle Frondell kunna konkurrera ut alla tre.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2026/27
Oj får de inte ens lira topp 2 kedja? yikesklintan85 skrev: ↑2026-05-20 02:09:02 Tittade lite på hockey vm när norge spelade och vare sig Salsten eller Pettersen gör inte speciellt mycket väsen av sig. Spelar i tredje och fjärde kedjan i ett mediokert Norge. Sen är det konstigt att inte Frondell tar plats i detta dåliga Sverige. Särskilt tredje kedjan är helt värdelös där skulle Frondell kunna konkurrera ut alla tre.
- diftobbe89
Säsongen 2026/27
Ek om du läser här inne kan du knalla ner och fråga Hank, Vejdemo och Liam vilka tröjnummer dom väljer jag gissar att samtliga är här. En övermäktig uppgift för vissa att ta reda på tydligen.
Spela fult
Säsongen 2026/27
Eken är väl på VM.