SHL 20/21: Djurgårdens IF - HV71 26/1 - 2021
Plågsamt på många plan.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Surt att Mantas inte alls är het ikväll.
Avskaffa tre mot tre.
Domarna är ju en sak.
Men vi är ju helt osynliga sista 8min. Ingen tar jobbet.
Men vi är ju helt osynliga sista 8min. Ingen tar jobbet.
Men corsin är säkert strålande i första. Vi leder på poäng.... Eller nått!
Hockey handlar om att vinna och Jocke bör be om ursäkt för att han ställer upp den här ynksamlingen till backsida. Den klenaste samlingen sprätthögar i modern tid.
Kräks bokstavligt talat när jag ser skiten.
Hockey handlar om att vinna och Jocke bör be om ursäkt för att han ställer upp den här ynksamlingen till backsida. Den klenaste samlingen sprätthögar i modern tid.
Kräks bokstavligt talat när jag ser skiten.
Att Simon Johansson får fortsätta hålla på
Lite synd att han fått stå kall tills målen..
Så jävla tråkigt att kolla på skiten, allt ifrån domarna till eget spel lämnar mycket att önska.
Hur kan vissa av er skylla det andra målet på Mantas? Får man en sån bra träff så går den in på alla målvakter, felet är att han får möjligheten att avlossa skottet med 3-4 motståndare i närheten.
Hur kan vissa av er skylla det andra målet på Mantas? Får man en sån bra träff så går den in på alla målvakter, felet är att han får möjligheten att avlossa skottet med 3-4 motståndare i närheten.
Vi måste ha in en back. Helst igår!
Backparet med Simon J och Norell är lethal för egna laget. Två väldigt instabila backar. Och de sätter man ihop....
Backparet med Simon J och Norell är lethal för egna laget. Två väldigt instabila backar. Och de sätter man ihop....
Problemet är ju att vi blir överkörda pga ett fåtal minuters slapphet. HV har spets men precis som alltid när vi möter tabellbotten så blir det underskattning. Sen att de gör två mål på typ tre skott utan att det är målvaktstabbar inblandat är ju hockeygudarna som vill sätta ner foten och påvisa hur det går när man låtit kaminen kallna.Lee Harvey Oswald skrev: ↑2021-01-26 19:32:55Åh jo, i den ickeform DIF befinner sig i nu hade han gjort om det direkt om dom möts imorgon, allt går in, även det som inte kan.
Inte ens när vi inleder med 10 kanonminuter vågar vi tro att det kanske kommer gå bra, ett misstag .....och vi är sämre än bajen, direkt
Senast redigerad av Praetori den 2021-01-26 19:41:18, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Exakt. Däremot tyckte jag redan innan pucken släpptes att Svedberg borde fått chansen efter hans insats mot Skellefteå.Exile skrev: ↑2021-01-26 19:37:16 Så jävla tråkigt att kolla på skiten, allt ifrån domarna till eget spel lämnar mycket att önska.
Mja, min kommentar skrevs faktiskt efter första insläppta målet, men det postades lagom till andra insläppta.

Maxa första och andra backpar. De är ju BRA. Norell håller inte med Johansson bredvid sig. Att han sen fick Hedström bredvid sig på andra baklängesmålet hjälper knappast.
- Lee Harvey Oswald
Tror jag skiter i att besöka HV:s forum efter detta
Känns som att vi inte nått botten ännu.
Nu kommer vi spelmässigt vara med några matcher, kanske tom dominera i vissa delar, men poängen uteblir iaf, då självförtroendet är på en omätbar låg nivå (som PP)
Vi är i särklass sämst senaste 8 omgångarna, nu börjar det märkas i tabellen, det blir till att slåss om plats 12-14,
Fina MjukGårdens IF
Känns som att vi inte nått botten ännu.
Nu kommer vi spelmässigt vara med några matcher, kanske tom dominera i vissa delar, men poängen uteblir iaf, då självförtroendet är på en omätbar låg nivå (som PP)
Vi är i särklass sämst senaste 8 omgångarna, nu börjar det märkas i tabellen, det blir till att slåss om plats 12-14,
Fina MjukGårdens IF
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Vi borde byta ingångsmusik till ”Highway to hell”.
Det här kan sluta hur illa som helst. Kan vi inte besegra Håve som orkar med tre målchanser och två mål på en period så ser jag inte hur vi ska kunna vinna mot Leksand med hyperfarliga 1:a linen. De kommer käka upp våra backar till frukost.
Det här kan sluta hur illa som helst. Kan vi inte besegra Håve som orkar med tre målchanser och två mål på en period så ser jag inte hur vi ska kunna vinna mot Leksand med hyperfarliga 1:a linen. De kommer käka upp våra backar till frukost.
Checking from behind, när det Crosschecking i huvudet. Borde fått duscha tycker jag. Har vi ens fått med oss nån femma denna säsong?