medu82 skrev:Varför ska man ha gått och blivit förkyld i helgen?
Även fast man är ledig så kan man inte göra något annat än att bara gå och vänta (+ hosta o snörvla)...
Då är vi två, måste vara nervositeten som sänker immunförsvaret.
Eller att man hånglade med en skata som var förkyld?
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Även fast man är ledig så kan man inte göra något annat än att bara gå och vänta (+ hosta o snörvla)...
Det måste ha varit nervositeten som nedsatte ditt omdöme så mycket att du hånglade med en förkyld skata i sådana fall. Jag har lyckats undvika det dem senaste dagarna men det är 4 timmar kvar till match så man vet aldrig vad som händer.
Det måste ha varit nervositeten som nedsatte ditt omdöme så mycket att du hånglade med en förkyld skata i sådana fall. Jag har lyckats undvika det dem senaste dagarna men det är 4 timmar kvar till match så man vet aldrig vad som händer.
Haha ja mkt möjligt... Var efter Asplöven vinsten... Så mkt möjligt
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Jag vill bara poängtera att jag hatar Värmland. Skåne också för den delen.
Vinn bara. Tjockbabyn Wessner får gärna stå och gråtrunka hos domaren mot Troja, bara vi vinner.
Finns inte en chans att vi vinner denna matchen. Det är så jävla upplagt för att Fettotjärnqvist avgör antingen på övertid/straffar eller slutskedet av matchen med en jävla random styrning.
Mattebo skrev:Jag orkar inte det här. Timmarna, väntan, matchen, alla tänkbara scenarion.
Är det någon som har tankeövningar jag kan använda för att stå ut?
Jag brukar köra ett ordenligt benböj-pass på gymmet innan match (så nära jag kan). Man orkar liksom inte så mycket mer än att kolla lugnt och kanske höja rösten då och då
Tror allt att du orkar trycka ut 40-50 poster på forumet också. Smiley.
Mattebo skrev:Jag orkar inte det här. Timmarna, väntan, matchen, alla tänkbara scenarion.
Är det någon som har tankeövningar jag kan använda för att stå ut?
Jag brukar köra ett ordenligt benböj-pass på gymmet innan match (så nära jag kan). Man orkar liksom inte så mycket mer än att kolla lugnt och kanske höja rösten då och då
Tror allt att du orkar trycka ut 40-50 poster på forumet också. Smiley.
Enbom skrev:Jag vill bara poängtera att jag hatar Värmland. Skåne också för den delen.
Vinn bara. Tjockbabyn Wessner får gärna stå och gråtrunka hos domaren mot Troja, bara vi vinner.
Men innerst inne vet vi redan att det är han som kommer avgöra. ju mer vi hatar desto bättre verkar han bli.
Snart kräks-nivå på anspänningen
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan