Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Sörensens utvisning var nog den tydligaste jag sett i hela mitt liv....
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Överhetsar du som vanligt eller var det så illa?Jim Morrison skrev:Kalus avstängd i några matcher in i förkvalet? Helt sjukt.
Säg den glädje som varar
Nej inte många som är förvånade. Äckliga socialklubbVikas skrev:BIK leder med 2-0.
Ingen är förvånad.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Tränarna måste ta ett snack med honom. Maken till dum jävla spelare har jag aldrig sett! Klent intellekt därute på isen. Måste ha kyla nog nu när det är så satans viktigt.Malto skrev:Sörensens utvisning var nog den tydligaste jag sett i hela mitt liv....
Tror tyvärr den 4:e platsen blir väldigt viktig i en förkvalserie. Jag hoppas innerligt vi tar den nu!
- minalman
- Säsongskort: Ja
Sv: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Det var inte checking2thehead. Det var checkingOnA-real-Sopa som inte kunde ta emot en tackling.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Jim Morrison
Nej. Helt sjukt matchstraff. Bra tackling. Men vi vet hur detta fungerar.DIF_Soldier skrev:Överhetsar du som vanligt eller var det så illa?Jim Morrison skrev:Kalus avstängd i några matcher in i förkvalet? Helt sjukt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Hur såg Kalus tackling ut? måste varit allvarligt eftersom han fick matchstraff
Var det open ice?Jim Morrison skrev:Nej. Helt sjukt matchstraff. Bra tackling. Men vi vet hur detta fungerar.DIF_Soldier skrev:Överhetsar du som vanligt eller var det så illa?Jim Morrison skrev:Kalus avstängd i några matcher in i förkvalet? Helt sjukt.
- minalman
Sv: Re: Djurgårdens IF - Karlskrona HK 28/2 2013
Löjligt. Knappt värt en avblåsning.1962FenderStrat skrev:Hur såg Kalus tackling ut? måste varit allvarligt eftersom han fick matchstraff
- Jim Morrison
Nej. Längs sargen. Men inte mot sargen.Manijock skrev:Var det open ice?Jim Morrison skrev:Nej. Helt sjukt matchstraff. Bra tackling. Men vi vet hur detta fungerar.DIF_Soldier skrev:Överhetsar du som vanligt eller var det så illa?Jim Morrison skrev:Kalus avstängd i några matcher in i förkvalet? Helt sjukt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- minalman
I princip. En meter ifrån och parallellt med sargen. Sargen var inte inblandad. Killen var oförberedd bara. Högst två skär av Kalus.Manijock skrev:Var det open ice?Jim Morrison skrev:Nej. Helt sjukt matchstraff. Bra tackling. Men vi vet hur detta fungerar.DIF_Soldier skrev:Överhetsar du som vanligt eller var det så illa?Jim Morrison skrev:Kalus avstängd i några matcher in i förkvalet? Helt sjukt.
Stod lika långt från tacklingen som domaren, möjligt att jag hade bättre syn från min plats då jag såg själva kollisionen, domaren såg ju bara en spelare som ramlade ihop.
Han kan omöjligt ha sett en femma, jag såg inte ens en tvåa.
- DIF_Soldier
"Jimmy Sven... Jimmy"
Herreguuuud ge gubben en gungstol för FA-ANEH!
Herreguuuud ge gubben en gungstol för FA-ANEH!
Säg den glädje som varar
Jag mår mycket illa av Hockeyallsvenskan och de som dömer i ligan. Fyfan. Så känner jag.Janzoo skrev:Stod lika långt från tacklingen som domaren, möjligt att jag hade bättre syn från min plats då jag såg själva kollisionen, domaren såg ju bara en spelare som ramlade ihop.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.