Nissegåvan - Tavlan är hemma.
Re: Nissegåvan
Lagt på den röda DIF-färgen. Den blå åker på när den röda torkat lite.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Och det blåa är på plats.

Det kommer inte att bli picture-perfect utan jag lämnar det lite "rugged" -är inte tillräckligt 1337 för att göra det perfekt.
Det jag funderar på är om jag på sidorna ska skriva, med små bokstäver och siffror, '1891 - Djurgårdens IF - 1891 - Djurgårdens IF' eller om jag ska strunta i det..

Det kommer inte att bli picture-perfect utan jag lämnar det lite "rugged" -är inte tillräckligt 1337 för att göra det perfekt.

Fyfan vad snyggt Magnutz! Tycker faktiskt att du inte behöver måla så mycket mer, så jädra fin och stilren som den är nu, och budskapet förstår man ju.
Fan vad bra jobbat!
Fan vad bra jobbat!

Tack för de orden!Kentta skrev:Fyfan vad snyggt Magnutz! Tycker faktiskt att du inte behöver måla så mycket mer, så jädra fin och stilren som den är nu, och budskapet förstår man ju.
Fan vad bra jobbat!
Jag var lite inne på att låta den vara som den är nu. Fick den känslan och det brukar betyda en av två saker: att det är bra nu eller att det är tillräckligt sopuselt att man ska lägga ner.
Ska kanske fylla i guld i texten och fixa lite. Sen får den torka. Undrar hur man gör för att få iväg en tavla. Vågar inte skicka den med posten/dito annat bud.

Jävligt snygg tavla!
Den ser bra ut som den är! Men om du ändå ska lägga till något, undvik att lägga till för mycket så det inte blir kladd och så.

Den ser bra ut som den är! Men om du ändå ska lägga till något, undvik att lägga till för mycket så det inte blir kladd och så.
No Rules In The Animal Kingdom
carne skrev:Jävligt snygg tavla!![]()

Jag tror jag nöjer mig så här. Du har rätt, det blir kladd osv om man lägger till. Ska finjustera lite, signera, och sen ska den hitta till rätt adress.
grymt magnutz ! ALL CRED TILL DIG.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Billx skrev:grymt magnutz ! ALL CRED TILL DIG.

-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Grymt snyggt.
Tror att det kommer att symolisera en otroligt fin gest.
Stort CRED till dig.
Stort CRED till dig.
Edit: Blev lite otydligt och fyrkantigt. Ändrar lite.Stavhoppet skrev:Grymt snyggt.
Stort CRED till dig.

Vilken kille det är #3 - kikade lite på bilder igår och de som Nisse var med i var i stort sett alltid fyllda av en ivrig glädje. Ivrig. Glädjen över att spela och över att göra mål! Motivet som tills lut kom till på duk #2 växte fram. Duk #1 funkade aldrig riktigt utan var mest fumlande och kladdande. Så är det ju när man inte är proffs på det man gör..

Ska fixa en upphängningsanordning också utifall Nisse vill hänga duken nånstans.
-
- Säsongskort: Ja
Mycket stiligt Magnutz!
Enkel och snygg design och ett klart budskap. Tjockt med cred!
Den som var så konstnärlig ändå...
Enkel och snygg design och ett klart budskap. Tjockt med cred!
Den som var så konstnärlig ändå...
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Klockrehnt! Ändra ingenting!
Henkos skrev:Klockrehnt! Ändra ingenting!

- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem