Ska köpa vanligt mörkblått tyg imorgon och sen köra "Kämpa Nisse" likt den andra banderollen med "Kung Ragge". Kanske lite tråkigt, men har inte utrymme att göra något större!
Kentta skrev:Ska köpa vanligt mörkblått tyg imorgon och sen köra "Kämpa Nisse" likt den andra banderollen med "Kung Ragge". Kanske lite tråkigt, men har inte utrymme att göra något större!
Kentta skrev:Ska köpa vanligt mörkblått tyg imorgon och sen köra "Kämpa Nisse" likt den andra banderollen med "Kung Ragge". Kanske lite tråkigt, men har inte utrymme att göra något större!
Härligt! Lägg gärna upp bilder under arbetat så vi får se hur du går tillväga, kan ge tips/råd osv.
Bra som fan. Häng den över någon av "Sthlm Globe Arena" skyltarna eller vad det nu står på dom? I alla fall vid någon av dom. Kolla gärna med någon av fabriken killarna först. De har ju planerat och jobbat på det här tifot i flera veckor, kan ju höra efter vart det passar att den hänger...
Fantastiskt initiativ. Behöver du ett ekonomiskt bidrag för att köpa in material så får du säga till.
Bra som fan. Häng den över någon av "Sthlm Globe Arena" skyltarna eller vad det nu står på dom? I alla fall vid någon av dom. Kolla gärna med någon av fabriken killarna först. De har ju planerat och jobbat på det här tifot i flera veckor, kan ju höra efter vart det passar att den hänger...
Fantastiskt initiativ. Behöver du ett ekonomiskt bidrag för att köpa in material så får du säga till.
Även jag är beredd att bidra ekonomiskt. PM:a i så fall.
Jag vill fett gärna gå, men jag känner ingen annan som pallar betala 200 kr för en hockeymatch! Mina vänner har inget vidare stort Djurgårdshjärta. Och det är ju inte precis särskilt kul att gå själv...
Rufus skrev:Jag vill fett gärna gå, men jag känner ingen annan som pallar betala 200 kr för en hockeymatch! Mina vänner har inget vidare stort Djurgårdshjärta. Och det är ju inte precis särskilt kul att gå själv...
Okej...?
Det du vill säga är att du tycker det borde vara gratis så att dina kompisar utan vare sig pengar eller DIF-hjärta kan gå på en match som firar just det många andra har, DIF-hjärta?
Antingen så går du fett eller så stannar du fett med hemma.
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Rufus skrev:Jag vill fett gärna gå, men jag känner ingen annan som pallar betala 200 kr för en hockeymatch! Mina vänner har inget vidare stort Djurgårdshjärta. Och det är ju inte precis särskilt kul att gå själv...
Om DU har Djurgårdshjärta så går du oavsett om dina kompisar går eller inte. Välkommen till Djurgårdsfamiljen!