Tråkigt men sant. Samma handledar, hyfsad fart. Men tappat all aggressivitet och kämpaglöd han hade förut. Väntar fortfarande på första tacklingen.Caveman skrev:Ekman är inte bra alls, han är direkt svag.
Linköpings HC - Djurgårdens IF, 12/10 2010
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 12/10 2010
Expert.
Det värsta med denna perioden förutom att DIF går ner sig totalt är hur i helvete domarn missar yxhugget på Holmqvist klubba, sen tar idioten en utvisning på Tjärna för något?
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Utvisningen på Tjärnqvist är ett skämt. Men sånt är livet, och domarna bjuder säkert oss på ett PP i tredje för att jämna ut misstagen.
2-1 känns dock fortfarande rättvist. Visst dominerar lhc, men med tanke på deras mycket svaga första period så förtjänar dom inte att leda.
Hoppas att vi flyttar upp aningen i tredje nu, för att annars kommer det en kvitteringspuck snabbt in på period nummer 3.
2-1 känns dock fortfarande rättvist. Visst dominerar lhc, men med tanke på deras mycket svaga första period så förtjänar dom inte att leda.
Hoppas att vi flyttar upp aningen i tredje nu, för att annars kommer det en kvitteringspuck snabbt in på period nummer 3.
Stämmer. Men säsongen är lång. Man sa samma sak om Nilson förra året vid den här tiden...SirDIFalot skrev:Tråkigt men sant. Samma handledar, hyfsad fart. Men tappat all aggressivitet och kämpaglöd han hade förut. Väntar fortfarande på första tacklingen.Caveman skrev:Ekman är inte bra alls, han är direkt svag.
Deilert och Bom Bom passar inte ihop. Båda har gått bort sig ett antal gånger och hjälper varann dåligt. Kolla bara på målet när B lojt låter sig backas ned bakom mål. Sen är han vår segaste back. Deilert är på tok för klen.
- Jim Morrison
Okej, vi spelade bättre än vad vi gjort på länge i första perioden och bestämde oss, "så här kan vi ju inte ha det"
Otroligt tråkigt att se.
Otroligt tråkigt att se.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Dom är dåligt tränade, så enkelt är det. Dom pallar bara första periode, sen ere ju gonatt. Ska dock inte snacka för mycket innan matchen e slut.
David Printz för i helvete! Vad gör människan?!
Det var på tiden vi fick ett PP.
Sen måste jag säga att min hackkyckling Kempe varit bra idag.
Sen måste jag säga att min hackkyckling Kempe varit bra idag.
Inte för att gnälla, men visst har domarn gjort ett bra jobb idag? Helt absurda utvisningar ibland.
Kentta skrev:Inte för att gnälla, men visst har domarn gjort ett bra jobb idag? Helt absurda utvisningar ibland.
Kan inte vara kompetens som gjorde dom till domare..
Snarare kvotering.
En bra första period för att sedan vika ner sig totalt när lhc höjer sig några snäpp, kan väl tacka Mark för att vi får 1 poäng i alla fall.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
MEN HUR MÅNGA KLUBBOR HAR VI TAPPAT IDAG? OCH HUR MÅNGA KLUBBOR HAR GÅTT SÖNDER?
Vad sysslar de med????
Och domaren är bedrövlig! Ottosson är sämst på plan idag
Vad sysslar de med????
Och domaren är bedrövlig! Ottosson är sämst på plan idag
Har vi såpa på våra klubbor eller? Verkar svåra att hålla i iaf.
Jag missade hela första perioden så det här har väl inte varit den roligaste hockeymatch jag sett, skönt att vi lyckas hålla 2-2 och får poängen åtminstone.
Matchens tre stjärnor (om inget oförväntat händer under straffläggningen):
***Mark Owuya
**David Printz
*Jimmie Ölvestad
-Den gamla vanliga trion med Ekman, Boumedienne och Widing, snart måste det lossna...
Sen tror jag att Claesson är den som ryker när Ragge kommer tillbaka.
Matchens tre stjärnor (om inget oförväntat händer under straffläggningen):
***Mark Owuya
**David Printz
*Jimmie Ölvestad
-Den gamla vanliga trion med Ekman, Boumedienne och Widing, snart måste det lossna...
Sen tror jag att Claesson är den som ryker när Ragge kommer tillbaka.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.