Säsongen 2024/25

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
kh31d4r

Säsongen 2024/25

Inlägg av kh31d4r »

Jim Morrison skrev: 2025-04-23 16:24:36
DIF_Soldier skrev: 2025-04-23 16:15:37 Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?

Han och Göteborgskan står och piskar på varandra hur otäcka alla fans är och tvingar fram en ändring. Som barn som drar spökhistorier och skiter på sig när morsan tänder lampan

Herregud denna serie har ju varit tamare än min katt. Båda sidor har skött sig exemplariskt med tanke på vad som står på spel. En inkastad prilla max, annars bara jävligt bra drag och bra stämning. Men det säljer väl inga klick.

Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar.
Det är väl dessutom supersvårt att få till någon hotbild utan bortasupportrar? Det är ingen som kommer attackera TV4 liksom?
TV4 och deras gäster är väl till största delen bortasupportrar på fredag?
GULD
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

DIF_Soldier skrev: 2025-04-23 16:15:37 Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?

Han och Göteborgskan står och piskar på varandra hur otäcka alla fans är och tvingar fram en ändring. Som barn som drar spökhistorier och skiter på sig när morsan tänder lampan

Herregud denna serie har ju varit tamare än min katt. Båda sidor har skött sig exemplariskt med tanke på vad som står på spel. En inkastad prilla max, annars bara jävligt bra drag och bra stämning. Men det säljer väl inga klick.

Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar. Tycker spelare och fans på båda sidor gjort detta till en fest. Hårt men inte alls lika fult som SSK.

Journalisterna får fan skärpa sig
Mitt i prick egentligen skulle dom bojkottas och ta bort inkomstkällan ifrån
Om ingen köper deras skit !!!
The DIF ONE
mb81

Säsongen 2024/25

Inlägg av mb81 »

Alltså matchtrådar på över 70 sidor två på raken! Finaltrådarna 19 hade typ runt 30. Satan vilket tryck även här.
DagUggla

Säsongen 2024/25

Inlägg av DagUggla »

Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar.
Det är väl dessutom supersvårt att få till någon hotbild utan bortasupportrar? Det är ingen som kommer attackera TV4 liksom?

Lägg av, vi minns alla förra gången. Hur spelarna grät och flydde när alla otäcka hemmafans stormade in. Minns otäcka bilder när Dustin Johner slets i bitar. Fruktansvärt var det.
JanneDIF

Säsongen 2024/25

Inlägg av JanneDIF »

Sarg Ut är en rek från mig vad gäller hockeypoddar, sakliga, roliga och bra innehåll. HN och Hockeymorgon går ju inte att lyssna på längre.
Användarvisningsbild
mforce

Säsongen 2024/25

Inlägg av mforce »

GULD skrev: 2025-04-23 16:24:14
mforce skrev: 2025-04-23 14:44:24
GULD skrev: 2025-04-23 14:27:23
Donkels-3.0 skrev: 2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
Ja patetiskt lika så dom där två norrländska tomtarna i hockeysanningar ( eller va fan de heter )

HN är också tottal jävla bonna rövslickeri
Förutom Ek som följer Oss men han hackar samma saker gång på gång med endast sälja klick så det blir journalistiskt
Svensk media är sämst i världen i allt från Poletik till Sport Tv 4 i spetsen i ren sinnessjukdom

Tyvärr så finns ju bara hockey via tv4 / förutom piratboxar osv som enligt Tyska medier ökar med 200 % nu med ökat flöde av bittcoin bland vanliga hushåll

Tycker svensk media har för mycket tyckande efter åsikt
Sport ska vara 100% fakta ingenting av vad pajasen till journalist tycker
( Journalist vidrig människa i grunden )
Det blir väl rätt trist om det är 100% fakta. Bara rapportering av resultat, inte varför något hände.
Om dom vet varför. Är det en Fakta
Däremot ska inte journalisten färga eller ha egen åsikt
Det tycker jag absolut att de kan ha. Det finns rapportering, som sakligt återger vad som skett, och så finns det analys. I analysen fösöker man förklara varför något sker.

Håller med om att man ska vara så objektiv som möjligt men man borde kunna ha hållningen att tex så tappade aik allt i match2 samtidigt som någon annan kan säga att Dif svarade för en monumental upphämtning i match 2.

Tror att jag fattar vad du menar egentligen, att journalisten inte ska vara en förtäckt hejarklack, vilket jag helt håller med om. Men en del egna åsikter tycker jag kan krydda, om det är balanserat.
GULD

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

Sjukt vad journalist kräken hetsar ang en ung 19 kille
som får speltid. Samtidigt är det 2till i både DIF och råtta på lån och hur många i HA var det inte !!!
Som spelat fler matcher i SHL dessutom varför hetsa runt målvakt Dom vet ju att det varit våran oroshärd

Wikegård är ett Geni ang Gidlöf lånet även Back Hävelid och Eriksson ska tilläggas !!!

Dax att avsluta alla Abonemang vägra köpa tidningar osv

Kimby nu SKA du bara köra Gidelöf nästa match ge dom
Jävla hetsarna fingret ( följ regelboken )
SHL nästa !!!
The DIF ONE
GULD

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

mforce skrev: 2025-04-23 17:21:08
GULD skrev: 2025-04-23 16:24:14
mforce skrev: 2025-04-23 14:44:24
GULD skrev: 2025-04-23 14:27:23
Donkels-3.0 skrev: 2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
Ja patetiskt lika så dom där två norrländska tomtarna i hockeysanningar ( eller va fan de heter )

HN är också tottal jävla bonna rövslickeri
Förutom Ek som följer Oss men han hackar samma saker gång på gång med endast sälja klick så det blir journalistiskt
Svensk media är sämst i världen i allt från Poletik till Sport Tv 4 i spetsen i ren sinnessjukdom

Tyvärr så finns ju bara hockey via tv4 / förutom piratboxar osv som enligt Tyska medier ökar med 200 % nu med ökat flöde av bittcoin bland vanliga hushåll

Tycker svensk media har för mycket tyckande efter åsikt
Sport ska vara 100% fakta ingenting av vad pajasen till journalist tycker
( Journalist vidrig människa i grunden )
Det blir väl rätt trist om det är 100% fakta. Bara rapportering av resultat, inte varför något hände.
Om dom vet varför. Är det en Fakta
Däremot ska inte journalisten färga eller ha egen åsikt
Det tycker jag absolut att de kan ha. Det finns rapportering, som sakligt återger vad som skett, och så finns det analys. I analysen fösöker man förklara varför något sker.

Håller med om att man ska vara så objektiv som möjligt men man borde kunna ha hållningen att tex så tappade aik allt i match2 samtidigt som någon annan kan säga att Dif svarade för en monumental upphämtning i match 2.

Tror att jag fattar vad du menar egentligen, att journalisten inte ska vara en förtäckt hejarklack, vilket jag helt håller med om. Men en del egna åsikter tycker jag kan krydda, om det är balanserat.
Absolut
Sen när journalister börjar med att vrida regler ställa ledande frågor för att dom vet att det smutskastar ett lag
som typ lån av Målvakter som exempel
The DIF ONE
DIFLuWi

Säsongen 2024/25

Inlägg av DIFLuWi »

Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar. Tycker spelare och fans på båda sidor gjort detta till en fest. Hårt men inte alls lika fult som SSK.

Och bönderna vevar på i diverse kommentatorsfält.
Det är liksom huliganer, de ska få sina arenor sönderslagna, folk som inte vågar gå på match med sina barn i luleåtröjor och det ena med det andra.

Folk är helt galna, för vaddå? Att några barn råkade kasta in konfetti på isen?
Det finns liksom inga proportioner längre. Och som du säger så är det media som driver det hela.
Likt domarhatet. Media driver för klick, sen ska media rasa mot hur domarnas klimat har blivit.

Och alla bönder bara hänger på med facklor och högafflar.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Användarvisningsbild
Buford

Säsongen 2024/25

Inlägg av Buford »

Slaskmedia drevar om allt, sport, politik, nån kändis som trampat i klaveret osv... Dom är hyenor och lever på detta. Har alltid känt ett enormt förakt för dessa kräk.
Hillberry blue

Säsongen 2024/25

Inlägg av Hillberry blue »

Tycker självklart att Gidlöf ska stå i nästa match. Leksand har en guldklimp där som bara ska förädlas. Imponerad av honom, 19 år ung, att ställa sig i kassen borta mot aik och i princip köra över dom själv. Klass !
Forza DIF
GULD

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

Buford skrev: 2025-04-23 17:44:48 Slaskmedia drevar om allt, sport, politik, nån kändis som trampat i klaveret osv... Dom är hyenor och lever på detta. Har alltid känt ett enormt förakt för dessa kräk.
Mitt i prick

Vidriga vidriga jävlar
som tror att dom är något !!!

Dax att folk slutar betala för deras skit !!!
The DIF ONE
GULD

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

DIFLuWi skrev: 2025-04-23 17:40:48

Och bönderna vevar på i diverse kommentatorsfält.
Det är liksom huliganer, de ska få sina arenor sönderslagna, folk som inte vågar gå på match med sina barn i luleåtröjor och det ena med det andra.

Folk är helt galna, för vaddå? Att några barn råkade kasta in konfetti på isen?
Det finns liksom inga proportioner längre. Och som du säger så är det media som driver det hela.
Likt domarhatet. Media driver för klick, sen ska media rasa mot hur domarnas klimat har blivit.

Och alla bönder bara hänger på med facklor och högafflar.
Mitt i prick

Bra exempel med hur media förstorar upp och driver på !!
The DIF ONE
Boven

Säsongen 2024/25

Inlägg av Boven »

DagUggla skrev: 2025-04-23 17:19:21

Lägg av, vi minns alla förra gången. Hur spelarna grät och flydde när alla otäcka hemmafans stormade in. Minns otäcka bilder när Dustin Johner slets i bitar. Fruktansvärt var det.
Och vissa spelare blev av med utrustning!!! 😲😭
Användarvisningsbild
Doyle 1

Säsongen 2024/25

Inlägg av Doyle 1 »

Det kan inte bara vara jag som blir lite förbannad då man läser lite överallt att DIF hockey lattjar hem finalen på fredag. 20 jäkla råttor kommer o göra allt för o släcka vår fest på fredag. Är livsfarligt att ta ut segern innan matchpucken sitter fastlimmad i burnätet o ”fat lady sings”
Med det sagt..Hoppas Gidlöf står..
Skriv svar