Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Pooley s finger hinner ju inte läka
Igår så hjälpte adrenalin till att stoppa värken
Vad tror ni spelar han ?
Dom vet ju vilken hand sikta på om han spelar
Igår så hjälpte adrenalin till att stoppa värken
Vad tror ni spelar han ?
Dom vet ju vilken hand sikta på om han spelar
The DIF ONE
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Försöker lyssna på Hockeynews-podden istället, men jag tycker den är enerverande. En sitter bara och fnissar och är riktigt jävla fjantig (han som inte har dialekt), med 100% plattityder. Noll dynamik i den podden. Då är faktiskt gnagarna mer lyssningsvärda.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
Sen brukar jag ändå lyssna på Sanny & Lindström. I mitt tycke klart bäst.
Säsongen 2024/25
Lagt ner Hockeymorgon helt efter Robin försvann å det blev dubbla pissråttor med 100% bias åt ett håll.
Samma med HN:s poddande pseudoråttor MP & Persson... "enkel resa".. lyteskomik från landsortsbloggare.
Eken sjönk också rejält efter match tre, "imponerande vändning av pissråtta"... impad att Wessner ändrar matchen ?
Förbannad clickbait... nära säga upp min premium.
Motvilligt måste jag medge att jag gillar våra haters Svartvadet (Thoresson..) å Sanny (Huddingesonen som inte platsade i Stockholm). Delar inte uppfattning om allt de säger men de kan hockey å vet vad de pratar om..
Söderström är också lyssningsbar trots att Leksingen uppenbart har en våt dröm att vara HC på Ritorp, blir inte förvånad om han tar över efter Melin.
Verkligheten är att när råtta gör sin bästa slutspelsmatch då vinner vi med 5-0.
Nollställ, ladda å avsluta jobbet på fredag.
Samma med HN:s poddande pseudoråttor MP & Persson... "enkel resa".. lyteskomik från landsortsbloggare.
Eken sjönk också rejält efter match tre, "imponerande vändning av pissråtta"... impad att Wessner ändrar matchen ?
Förbannad clickbait... nära säga upp min premium.
Motvilligt måste jag medge att jag gillar våra haters Svartvadet (Thoresson..) å Sanny (Huddingesonen som inte platsade i Stockholm). Delar inte uppfattning om allt de säger men de kan hockey å vet vad de pratar om..
Söderström är också lyssningsbar trots att Leksingen uppenbart har en våt dröm att vara HC på Ritorp, blir inte förvånad om han tar över efter Melin.
Verkligheten är att när råtta gör sin bästa slutspelsmatch då vinner vi med 5-0.
Nollställ, ladda å avsluta jobbet på fredag.
Säsongen 2024/25
Ja patetiskt lika så dom där två norrländska tomtarna i hockeysanningar ( eller va fan de heter )Donkels-3.0 skrev: ↑2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
HN är också tottal jävla bonna rövslickeri
Förutom Ek som följer Oss men han hackar samma saker gång på gång med endast sälja klick så det blir journalistiskt
Svensk media är sämst i världen i allt från Poletik till Sport Tv 4 i spetsen i ren sinnessjukdom
Tyvärr så finns ju bara hockey via tv4 / förutom piratboxar osv som enligt Tyska medier ökar med 200 % nu med ökat flöde av bittcoin bland vanliga hushåll
Tycker svensk media har för mycket tyckande efter åsikt
Sport ska vara 100% fakta ingenting av vad pajasen till journalist tycker
( Journalist vidrig människa i grunden )
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Lite som han tjockisen med Björn Hellqvist-aura i HN's podd, där gnaget skulle "få en ganska behaglig resa".
Bättre målvaktsspel, bättre lagmaskin och en jäkla moral.
Bättre målvaktsspel, bättre lagmaskin och en jäkla moral.

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
När det kommer till poddar så uppskattar jag Rinkside väldigt mycket. Pratar bara HA.
Säsongen 2024/25
Det blir väl rätt trist om det är 100% fakta. Bara rapportering av resultat, inte varför något hände.GULD skrev: ↑2025-04-23 14:27:23Ja patetiskt lika så dom där två norrländska tomtarna i hockeysanningar ( eller va fan de heter )Donkels-3.0 skrev: ↑2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
Förutom Ek som följer Oss men han hackar samma saker gång på gång med endast sälja klick så det blir journalistiskt
Svensk media är sämst i världen i allt från Poletik till Sport Tv 4 i spetsen i ren sinnessjukdom
Tyvärr så finns ju bara hockey via tv4 / förutom piratboxar osv som enligt Tyska medier ökar med 200 % nu med ökat flöde av bittcoin bland vanliga hushåll
Säsongen 2024/25
Mattias Persson killen som ska vara ett orakel på att lista ut alla värvningar allt jag sett är copy paste från andra sidor tror inte han har satt en egen värvning för någon annan någonsin.
-
Säsongen 2024/25
Den gillar jag också, Söderström är behaglig att lyssna på och Lars är riktigt duktig.
TV4 Hockeypodden är bra när rätt folk är med, men risk för upprepning om Söderström eller Sanny är med.
Man saknar ju inte sommaren när alla poddar tar uppehåll.
- DIF_Soldier
Säsongen 2024/25
Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?
Han och Göteborgskan står och piskar på varandra hur otäcka alla fans är och tvingar fram en ändring. Som barn som drar spökhistorier och skiter på sig när morsan tänder lampan
Herregud denna serie har ju varit tamare än min katt. Båda sidor har skött sig exemplariskt med tanke på vad som står på spel. En inkastad prilla max, annars bara jävligt bra drag och bra stämning. Men det säljer väl inga klick.
Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar. Tycker spelare och fans på båda sidor gjort detta till en fest. Hårt men inte alls lika fult som SSK.
Journalisterna får fan skärpa sig
Han och Göteborgskan står och piskar på varandra hur otäcka alla fans är och tvingar fram en ändring. Som barn som drar spökhistorier och skiter på sig när morsan tänder lampan
Herregud denna serie har ju varit tamare än min katt. Båda sidor har skött sig exemplariskt med tanke på vad som står på spel. En inkastad prilla max, annars bara jävligt bra drag och bra stämning. Men det säljer väl inga klick.
Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar. Tycker spelare och fans på båda sidor gjort detta till en fest. Hårt men inte alls lika fult som SSK.
Journalisterna får fan skärpa sig
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2025-04-23 16:24:39, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Säsongen 2024/25
Om dom vet varför. Är det en Faktamforce skrev: ↑2025-04-23 14:44:24Det blir väl rätt trist om det är 100% fakta. Bara rapportering av resultat, inte varför något hände.GULD skrev: ↑2025-04-23 14:27:23Ja patetiskt lika så dom där två norrländska tomtarna i hockeysanningar ( eller va fan de heter )Donkels-3.0 skrev: ↑2025-04-23 14:00:13 Har slutat lyssna på hockeymorgon så länge man har två gnagare där
Däremot ska inte journalisten färga eller ha egen åsikt
The DIF ONE
- Jim Morrison
Säsongen 2024/25
Det är väl dessutom supersvårt att få till någon hotbild utan bortasupportrar? Det är ingen som kommer attackera TV4 liksom?DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-23 16:15:37 Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?
Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Säsongen 2024/25
Tror inkastade saker måste va ett större problem än vad som framkommer. Annars hade ju inte gnaget gått ut på sina kanaler om att inte kasta. Eftersom dom fått ”dryga böter bara under semin”. Kom ju något infarandes igår efter matchen när bi skulle åka fram till Gidlöf. Klart man tar det säkra före osäkra då med ett arbetsmiljöansvar.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-23 16:24:36Det är väl dessutom supersvårt att få till någon hotbild utan bortasupportrar? Det är ingen som kommer attackera TV4 liksom?DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-23 16:15:37 Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?
Vilka sorgliga jävlar dessa journalister som dessutom slår ifrån sig allt typ av ansvar.
Säsongen 2024/25
När djurgårdarna ser Tornberg och Svartvadet i studion.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-23 16:24:36Det är väl dessutom supersvårt att få till någon hotbild utan bortasupportrar? Det är ingen som kommer attackera TV4 liksom?DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-23 16:15:37 Groteskt och vidrigt hur media försöker piska upp någon slags huliganbild om denna derbyserie. "TV4 byter plats på grund av osäkerhet" och nu senast "rädda för planstormning". Är det Söderström som är rädd att Grewe ska attackera honom i paus eller?
It's easier to be an asshole to words than to people