FanJepe skrev:FAMILJEGREJ INTE LANDESKOG!
Lockout 2012
- Jim Morrison

Re: Lockout 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
						- Jim Morrison

Det är nu man inte vill se Landeskog följa efter Duchene till Frölunda...

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
						- Nummer19
 - Medlem: Ja, vanlig medlem
 - Säsongskort: Ja

Äh, han försöker bara mörka det. Han inser att han har sagt för mycket. Klassiskt  

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
						- SirDIFalot

Gabriel Landeskog ?@GabeLandeskog92
@ErkanGustafsson vad har hänt??!
Buzzkill.

Buzzkill.
Expert.
						- -daniel-

Haha sånt här är nästan spännande trots att man är nästintill helt hundra på det har noll med DIF att göra...

- Nummer19

Aha, nu försöker dom pakta ihop sig. Dom har gått ut med alldeles för mycket information och försöker nu mörka det, från bådas sidor. Men den lätta dragningen går inte vi på. Bättre kan dom.SirDIFalot skrev:Gabriel Landeskog ?@GabeLandeskog92
Buzzkill.
"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back." - Tony Adams
						Sv: Lockout 2012
Flashbacks.
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Gabriel kommer med stor sannolikhet spela i Frölunda..

- Jim Morrison

Inside-info eller?Sjöwall skrev:Gabriel kommer med stor sannolikhet spela i Frölunda..
						- SirDIFalot

Tror du att Duchene och Landeskog är superbra polare på något sätt så har du fel.Sjöwall skrev:Gabriel kommer med stor sannolikhet spela i Frölunda..
Expert.
Det här väljer jag att tro påNummer19 skrev:Aha, nu försöker dom pakta ihop sig. Dom har gått ut med alldeles för mycket information och försöker nu mörka det, från bådas sidor. Men den lätta dragningen går inte vi på. Bättre kan dom.SirDIFalot skrev:Gabriel Landeskog ?@GabeLandeskog92
Buzzkill.
Ingen inside-info, bara en stark magkänsla jag har. Kan kolla imorgon!Jim Morrison skrev:Inside-info eller?Sjöwall skrev:Gabriel kommer med stor sannolikhet spela i Frölunda..
- -daniel-

Någon som vet vilket nummer Gabbe hade i DIF de två matcher han spelade i A-laget (såg matchen mot SSK men har glömt tyvärr) och under hans juniortid? Finns det förresten någonstans på nätet där spelares tröjnummer listas...?

- SirDIFalot

36 i A-laget.-daniel- skrev:Någon som vet vilket nummer Gabbe hade i DIF de två matcher han spelade i A-laget (såg matchen mot SSK men har glömt tyvärr) och under hans juniortid? Finns det förresten någonstans på nätet där spelares tröjnummer listas...?
Expert.
						Lockout 2012
http://www.difhockey.se/trojnummer.php dock bara DIFs-daniel- skrev:Någon som vet vilket nummer Gabbe hade i DIF de två matcher han spelade i A-laget (såg matchen mot SSK men har glömt tyvärr) och under hans juniortid? Finns det förresten någonstans på nätet där spelares tröjnummer listas...?
2014-04-07, vad hände?