Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bjurre
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Avgå Mats Larsson

Inlägg av Bjurre »

Ut med packet.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
-daniel-
Säsongskort: Ja

Inlägg av -daniel- »

Vi behöver nya visioner. En ny ledare som är stark, lyssnar på omgivningen och vill, vågar och kan agera.

Mats Larsson har inga av ovanstående kvalifikationer. Jag ser det personligen som den enskilt viktigaste frågan för den här klubbens framtida överlevnad att Mats försvinner.

Helst igår.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Sparven känns rätt aktuell. Känner igen mig i vad han säger.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Jan Ednertz hade varit bra att få istället för Mats men han lämnar ju frivilligt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

Kentta skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Sparven känns rätt aktuell. Känner igen mig i vad han säger.
Sparven är en mycket vis man som gick till final i vem vet mest.
Staten

Inlägg av Staten »

Jag förstår egentligen inte varför sopan har fått vara kvar alla år. Är inte Djurgården en klubb med toppambitioner? Men vad fan har han presterat? Han ska stå till svars för vad han har gjort.
Användarvisningsbild
crike

Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse

Inlägg av crike »

Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???

Näe jag är duktigt orolig faktiskt och jag tror DIFs revisorer på Ernst & Young kommer ha en hel de synpunkter vid nästa års granskning.
Användarvisningsbild
Bjurre

Inlägg av Bjurre »

crike skrev:Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???

Näe jag är duktigt orolig faktiskt och jag tror DIFs revisorer på Ernst & Young kommer ha en hel de synpunkter vid nästa års granskning.
Fick dom inte tillbaka dom pengarna?
Magnutz

Re: Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse

Inlägg av Magnutz »

crike skrev:Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???

DIF måste skära bort allt sk överflöd. Fler personer måste axla mer än en roll och allt extra måste bort. En trist tid.

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Staten

Inlägg av Staten »

Som vanligt gömmer sig Jan Järlefelt och Mats Larsson. Inget uttalande på hemsidan, ingen ursäkt eller tack till publiken som stöttat när det stormat. Bara tystnad. Det finns inte ord för hur mycket jag föraktar dessa sorgliga ursäkter till män.
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

Staten skrev:Som vanligt gömmer sig Jan Järlefelt och Mats Larsson. Inget uttalande på hemsidan, ingen ursäkt eller tack till publiken som stöttat när det stormat. Bara tystnad. Det finns inte ord för hur mycket jag föraktar dessa sorgliga ursäkter till män.
Jag är motvilligt glad till att du observerat detta. Järlan uttalar sig inte såvida det inte gäller att frånskjuta sig ansvar. Jag ser faktiskt, på ett perverst sätt, upp till honom. Han har genomgående misslyckats med allt han tagit sig för men på samma gång lyft ansenlig lön och skyllt misstagen på andra.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Bjurre skrev:

Fick dom inte tillbaka dom pengarna?
Kommer faktiskt inte ihåg men vi har inte haft en solid ekonomi på länge iaf :wink:
Användarvisningsbild
Lidingö DIF

Inlägg av Lidingö DIF »

OK. Nu har SvD sagt det ALLA vetat länge.

"Däremot är en rensning i den sportsliga ledningen, under sportchefen Jan Järlefelt, nödvändig: den har missat allt för många chanser att förstärka laget, den har helt enkelt gjort ett dåligt jobb. Hur många allsvenska spelare har Järlefelt scoutat och knutit till Djurgården? Varför har Dif inte varit med och bjudit på de spelare som nu gör succé i AIK? Varför har så många kvalitetsspelare lämnat Dif under de senare åren? Varför misslyckades Dif så grovt att förstärka laget under det sista transferfönstret?"

Stick från DIF, Järlan! Vi vill aldrig mer se dig....någonsin. Försvinn till den klubb du kom från. Den klubb du passar i. Klubben för förlorare, Bajen.
Senast redigerad av Lidingö DIF den 2012-04-01 07:48:19, redigerad totalt 2 gång.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Användarvisningsbild
18DIF91

Inlägg av 18DIF91 »

Bort med dödköttet och in med någon som bryr sig om föreningen!
Alltid Oavsett.
YNWA

Inlägg av YNWA »

FÖRSVINN DITT AVSKUM!
Skriv svar