Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Re: Avgå Mats Larsson
Ut med packet.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi behöver nya visioner. En ny ledare som är stark, lyssnar på omgivningen och vill, vågar och kan agera.
Mats Larsson har inga av ovanstående kvalifikationer. Jag ser det personligen som den enskilt viktigaste frågan för den här klubbens framtida överlevnad att Mats försvinner.
Helst igår.
Mats Larsson har inga av ovanstående kvalifikationer. Jag ser det personligen som den enskilt viktigaste frågan för den här klubbens framtida överlevnad att Mats försvinner.
Helst igår.
http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Sparven känns rätt aktuell. Känner igen mig i vad han säger.
Jan Ednertz hade varit bra att få istället för Mats men han lämnar ju frivilligt.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Sparven är en mycket vis man som gick till final i vem vet mest.Kentta skrev:http://www.youtube.com/watch?v=XlXUVjgMshU
Jag förstår egentligen inte varför sopan har fått vara kvar alla år. Är inte Djurgården en klubb med toppambitioner? Men vad fan har han presterat? Han ska stå till svars för vad han har gjort.
Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???
Näe jag är duktigt orolig faktiskt och jag tror DIFs revisorer på Ernst & Young kommer ha en hel de synpunkter vid nästa års granskning.
Näe jag är duktigt orolig faktiskt och jag tror DIFs revisorer på Ernst & Young kommer ha en hel de synpunkter vid nästa års granskning.
Fick dom inte tillbaka dom pengarna?crike skrev:Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???
Re: Re: Djurgårdens ekonomi/organisation/styrelse
DIF måste skära bort allt sk överflöd. Fler personer måste axla mer än en roll och allt extra måste bort. En trist tid.crike skrev:Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Som vanligt gömmer sig Jan Järlefelt och Mats Larsson. Inget uttalande på hemsidan, ingen ursäkt eller tack till publiken som stöttat när det stormat. Bara tystnad. Det finns inte ord för hur mycket jag föraktar dessa sorgliga ursäkter till män.
- Lidingö DIF
Jag är motvilligt glad till att du observerat detta. Järlan uttalar sig inte såvida det inte gäller att frånskjuta sig ansvar. Jag ser faktiskt, på ett perverst sätt, upp till honom. Han har genomgående misslyckats med allt han tagit sig för men på samma gång lyft ansenlig lön och skyllt misstagen på andra.Staten skrev:Som vanligt gömmer sig Jan Järlefelt och Mats Larsson. Inget uttalande på hemsidan, ingen ursäkt eller tack till publiken som stöttat när det stormat. Bara tystnad. Det finns inte ord för hur mycket jag föraktar dessa sorgliga ursäkter till män.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Kommer faktiskt inte ihåg men vi har inte haft en solid ekonomi på länge iafBjurre skrev:Fick dom inte tillbaka dom pengarna?crike skrev:Är riktigt orolig för nästa års ekonomi. Ända sedan kassören drog med några mille har vi haft stora problem. Vi har för fan inte kunnat rätta våra kostnader efter intäkterna man har i ES, hur ska det då gå i AS???

- Lidingö DIF
OK. Nu har SvD sagt det ALLA vetat länge.
"Däremot är en rensning i den sportsliga ledningen, under sportchefen Jan Järlefelt, nödvändig: den har missat allt för många chanser att förstärka laget, den har helt enkelt gjort ett dåligt jobb. Hur många allsvenska spelare har Järlefelt scoutat och knutit till Djurgården? Varför har Dif inte varit med och bjudit på de spelare som nu gör succé i AIK? Varför har så många kvalitetsspelare lämnat Dif under de senare åren? Varför misslyckades Dif så grovt att förstärka laget under det sista transferfönstret?"
Stick från DIF, Järlan! Vi vill aldrig mer se dig....någonsin. Försvinn till den klubb du kom från. Den klubb du passar i. Klubben för förlorare, Bajen.
"Däremot är en rensning i den sportsliga ledningen, under sportchefen Jan Järlefelt, nödvändig: den har missat allt för många chanser att förstärka laget, den har helt enkelt gjort ett dåligt jobb. Hur många allsvenska spelare har Järlefelt scoutat och knutit till Djurgården? Varför har Dif inte varit med och bjudit på de spelare som nu gör succé i AIK? Varför har så många kvalitetsspelare lämnat Dif under de senare åren? Varför misslyckades Dif så grovt att förstärka laget under det sista transferfönstret?"
Stick från DIF, Järlan! Vi vill aldrig mer se dig....någonsin. Försvinn till den klubb du kom från. Den klubb du passar i. Klubben för förlorare, Bajen.
Senast redigerad av Lidingö DIF den 2012-04-01 07:48:19, redigerad totalt 2 gång.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Bort med dödköttet och in med någon som bryr sig om föreningen!
Alltid Oavsett.
FÖRSVINN DITT AVSKUM!